آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 شهریور ماه 1395 = 01-09 2016

سخنان خامنه ای/ حمله امام جمعه داعشی به روحانی

خامنه‌ای دیروز در جمع فرماندهان نظامی گفت: باید توان و قدرت دفاعی را افزایش داد تا قدرت‌های زورگو، احساس تهدید کنند.

رهبر جمهوری اسلامی در باره مذاکره احتمالی با آمریکا نیز گفت: هیچ‌یک از دو حزب مطرح در آمریکا، از لحاظ صلاحیت اخلاقی، ترجیحی بر دیگری ندارد و اینکه تصور کنیم با مذاکره می‌توان به تفاهم و نقاط مشترک رسید، اشتباه است.

خبرگزاری رویترز در گزارشی در باره اظهارات خامنه ای نوشت: روحانی توافق اتمی با قدرت‌های جهانی را هدایت کرد، اما نیروهای نظامی و امنیتی که از رهبر جمهوری اسلامی پیروی می‌کنند، غرب را دشمن خود می دانند.

این در حالیست که امام جمعه و نماینده ولی فقیه در مشهد امروز با حمله شدید به دولت روحانی گفته: توسعه تعامل، سم کشنده و مهلک انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان در هفدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید در سالن صبای شهر مشهد گفت: به چه قیمت با دنیا بسازیم؟ به قیمت نابودی و حذف اصول ارزش‌های انقلاب؟

- امام جمعه مشهد گفت: توسعه تعامل همچون خنجر زهرآگینی است که بر قلب انقلاب زده شد و حیثیت اقتدار آفرین انقلاب را گرفت. تمام مبانی توسعه تعامل در دولت یازدهم در حال اجراست، آنچه از حرفش می ترسیدیم در عمل داریم می بینیم.



Mahtab August 31, 2016 11:32 PM

این مردک داره به دیگران میگه زورگو، دیکتاتور کثیف، در ضمن دولتهای دیگه بخواهند چوب تو ک کنند و بکشنت پایین از چهارتا اشغال های روسی تو نمیترسند، فکر میکنی مردم را در داخل سرکوب میکنی داغو درفش نشون میدی میتونی با دیگران هم انجام بدی، حرومزاده به وقتش به زودی به درک واصل میشی

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang August 31, 2016 11:36 PM

یادش رفت وزیر امور خارجه خودش جواد ظریف به پاسداران گفت این اسباب بازیهایی که جمع کردی به نام اسلحه های نظامی امریکا میتونه در عرض ۱۰ دقیقه همه را دود کنه بفرسته هوا

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز September 1, 2016 09:27 AM

سلاح جنگى جمهوری اسلامی در مقابل آمريكا مثل دست راست شل على گدا است، يعنى با آن هيچ غلطى نمى تواند بكند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Vahid September 1, 2016 01:41 PM

عجيبه که با اون همه چاقو کش و قمه کش باز هم می ترسی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: