آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 شهریور ماه 1395 = 07-09 2016

ایران؛ دشمن به جنگ‌های سریع روی آورده است

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دوران جنگ‌های فرسایشی به سر آمده و دشمن به جنگ های قاطع و سریع روی آورده است.

امیر احمدرضا پوردستان تهدیدات گسترده دشمنان را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار آشکار خواند و گفت: دوران جنگ های فرسایشی به سر آمده و دشمن به جنگ های قاطع و سریع روی آورده است، وظیفه ما به عنوان دژ و قلعه ملت، این است که با توان نظامی و آمادگی رزمی بالا بتوانیم ملت را در مقابل هجمه عظیم تهدیدات محافظت کنیم و این عمل نیز به واسطه تقویت بنیه های ایمانی، اعتقادی و دینی و به ویژه حفظ آمادگی رزمی تحقق پیدا خواهد کرد.



بابک جان September 8, 2016 05:08 AM

یه دوستی داشتم که بیشتر از ۲۰ سال ایران نرفته بود، در دوران حمله آمریکا به عراق گفتم والله اگه آمریکا بره و رژیم آخوندی رو ساقط کنه من راضی ام حداقل بعدش میدونیم دشمنوم مو بوره و اجنبی هم هست اگه خودش نرفت بیرون خودمون بیرونش میکنیم

دوستم رگ غیرتش ورم کرد و گفت: اگه آمریکا به ایران حمله کنه من خودم میرم کنارجمهوری اسلامی باهاش میجنگم

دوست ما یکی دوسال بعد رفت ایران و یک ماهی ایران بود، وقتی برگشت گفت: به نظر من هر چی کودک زیر ۱۰ سال رو بایستی از ایران آورد بیرون همه جاشو بمب اتمی زد (منظورش این بود که فرهنگ مردم خیلی خراب شده) گفتم نه به اون شوری شور، نه به این بمب اتم!

این رژیم فکر نمیکنم حالا حالاها سرنگون بشه، ما که سرنگون بکن نیستیم (همه ام رومیگم) مگه یکی دیگه منافعش در سقوط آخوندا باشه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: