آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 شهریور ماه 1395 = 08-09 2016

حمله شدیداللحن سرکرده سپاهی به رفسنجانی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: وضعیت ایران را با دو کشور شکست‌خورده ژاپن و آلمان که اجازه ندارند ارتش داشته باشند مقایسه می‌کنند و می‌گویند اگر نیروی نظامی نداشتیم وضعمان خوب بود اگر جرأت دارند چند روز بدون محافظ تردد کنند بعد بگویند کشور نیروی نظامی نمی‌خواهد.

رفسنجانی اخیرا گفته بود: آلمان و ژاپن پس از جنگ مخرب جهانی دوم، با اینکه برای مسائل نظامی ممنوع بودند، با تکیه بر دانش و با سوق‌دادن بودجه‌های نظامی به توسعه صنعت و تولید، توانسته‌اند اقتصاد پایداری بسازند که در مقابله با کشورهای خارجی و مستحکم هستند.

به گزارش فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای کاشان اظهار داشت: امروز برای عبور از موانع انقلاب دو راه داریم.

وی افزود: عده‌ای معتقد هستند برای حل مشکلات کشور باید به سمت آمریکا و غرب برویم و اگر آشتی با آمریکا انجام شود، بر همه مشکلات غلبه می‌کنیم؛ این تفکر در جامعه و مسؤولان کشور هم طرفدار دارد البته بر اساس نظرسنجی‌ها، بعد از توافق برجام طرفداران این تفکر به‌ شدت کاهش پیدا کرده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: گروهی دیگر ایستادگی، حرکت انقلابی و نگاه جهادی را تجویز می‌کنند، مقام معظم رهبری و قشر عظیمی از مردم طرفدار این ایده هستند.

وی بیان کرد: هدف آمریکا تغییر نکرده است، فقط روش خود را تغییر داده‌اند ما با بعضی از اقداماتی که انجام می‌دهیم در حال کمک به هدف آمریکا هستیم.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به بازگشت سفیر انگلیس به ایران نیز خاطرنشان کرد: پای انگلیس‌ها دوباره به کشور باز شد که در صورت عمل نکردن دستگاه‌های اطلاعاتی به وظایف خود، منتظر باشید از جانب انگلیسی‌ها چه توطئه‌هایی در کشور پیاده خواهد شد، آن‌ها مطلع هستند سال آینده سال انتخابات است و مسلماً برنامه‌هایی دارند.



داریوش September 8, 2016 09:41 AM

کشتی به گل نشسته ی رژیم
روز به روز در دریای گل فرو میرود
به امید فرو رفتن و نیست شدن
نابود باد رژیم جمهوری اسلامی با تمام
دسته و گروهک های ریز و درشتش

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang September 8, 2016 10:24 AM

کسی باورش میشه قشر عظیمی از مردم طرفدار رژیم آخوندها هستند که این آقا ادعا میکنه؟ فقط کافی هست روز ۲۲ بهمن را نگاه کنید که در همه دنیا روز استقلال دولت میره خانه میشینه استراحت میکنه مردم براش جشن میگیرند در ایران آخوند برای خودش مهندسی جشنی میگیره و مردم تو خانه اند ولی روز بعد روزنامها مینویسند ۵۰ میلیون نفر امدن علی حاجی‌زاده خجالت بکش دروغگو دشمن خداست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad September 8, 2016 11:59 AM

اين حرفش كاملا درست است كه اگر كركدن نظام و هر استوانه و تانكر و نظام اگر جرأت ميكنند يك گام بدون محافظ راه بروند ببينم مردم چه به روزگارشان مياورند آخر ژاپن و آلمان بعد از چنگ دولت ملى سر كار آمد كه توانستند بدون اسلحه زنده بمانند و به اينجا برسند نه جنايتكارانى مثل شما
شما در كل نظام اهريمنيتان حتى يك لحظه هم بدون شكنجه و اعدام و سركوب و تجاوز باقى نخواهيد ماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: