آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 شهریور ماه 1395 = 09-09 2016

رهبر: بله من مأمورم برای نابودیِ این کشورِ!

محمد نوری زاد
نوزده شهریور نود و پنج – تهران
سپتامبر 9, 2016

تا زمانی که حضرت رهبری چارچوب های گفتاریِ خود را با الفاظ چارپاداران آذین می بندد، بیچاره ملتی که با طبق کِشیِ فحش های او، بر بیخ سرنوشت خود تبر می زند.
****

شتل گیرانِ سراسیمه

می گویم: در این کشور درندشت، یکی نیست بزند به سیم آخر و سرِ پا بایستد و رو به شخص اول مملکت برفروزد که: آهای ای حضرت آقا، شما با چه اجازه ای کلمات زشت و ناجور و دور از ادب تان را نثار حاکمان سعودی می کنید و کل کشور را به دره ای از تنش های کور فرو می تپانید؟ کی به شما اجازه داده سرِ کیسه ی فحش هایتان را وا کنید و هر چه به دهانتان می آید، بر سرِ سعودی ها بریزید؟

یا به حضرت آقا بگوید: شما اگر مأموریت دارید این کشور را به دره ی فلاکت اندازید، لااقل این شهامت را نیز داشته باشید که مستقیم به صورت مردم زل بزنید و به شان بگویید: چیه اینجور زل زده اید به من؟ بله من مأمورم برای نابودیِ این کشورِ مثلاً اساطیری!

می گویم: تا همین سال های پیش از انقلاب اسلامی، شتل گیرانِ ناشکیبا، آدم های ژولیده و هوچی گر و قلچماق و پوک مغزی بودند که ناگهان می زدند زیر میز قمار و هرچه بر میز می یافتند هپلو می کردند. تکیه کلامشان این بود: یا همه یا من هم هستم. که یعنی: یا همه ی پول تان را بالا می کشم یا سهم مرا رد کنید بیاید.

می گویم: تا زمانی که حضرت رهبری چارچوب های گفتاریِ خود را با الفاظ چارپاداران آذین می بندد، بیچاره ملتی که با طبق کِشیِ فحش های او، بر بیخ سرنوشت خود تبر می زند.

نیز این بگویم: البته شتل گیرانِ سراسیمه آدمهای ترسویی بودند. میزان توفیقشان به تیزی فحش هایشان راه می نمود. بی آن که بدانند: آدم های ترسو، تنها برای تاراندن بختکِ ترس است که هوار می کشند!

شهرداری ها را بگو که هنوز فحش های رکیک از دهان رهبر بیرون نیامده، همان ها را پوستر می کنند و از در و دیوار شهر می آویزند. که یعنی: ببین ما چه بهنگامیم؟ پس شیتیل ما را رد کن بیاد و گرنه می زنیم زیر میزتان هرچی باداباد!




Babak September 9, 2016 08:41 AM

با سلام : آيا امكانش است از تجربه شما استفاده كرده براى كمپنى به عنوان
حرف على خامنه اى گفتار ملت ايران نيست

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang September 9, 2016 10:08 AM

امروزه وقتی ایران با عربستان مقاسیه میکنیم ۲ کشور کاملا ۱۸۰ درجه همدیگر هستند در ایران دولتی وجود داره که حمایت مردم خودش را نداره در عربستان حکومت پادشاهی یعنی حکومت مردمی است چون شاه بدون حمایت مردم نداریم دولت عربستان از نظر دیپلاماسی جزوه ۲۰ کشور دنیاست دولت ایران جز با سوریه و کره شمالی ونزوئلا رابطه سیاسی که پاسداران به کشور خودشان راه بدهند نداره در عربسان یک عده ای از عرب وهابی تروریست اسلامی را ترویج میدهند در ایران آخوندا و پاسداران. دولت عربستان به دین شیعه احترام میزاره دولت ایران به دین سنی توهین میکنه دولت ایران دروغگو هست دولت عربستان راستگو و ضد دروغگویی هست دولت عربستان خواهان صلح هست دولت ایران خواهان جنگ و فتنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی September 9, 2016 11:12 PM

مردم ایران چاره ای ندارند بجز اینکه بنشینند و نگاه کنند که همه آرزوهای آنها بر باد می رود چون رهبر جمهوری اسلامی که مردم ایران را به گروگان گرفته کسی است که نه میشود او را عزل کرد نه میشود به او گفت ساکت باش و نمیشود که به او فهماند که کارهایت به ضرر مردم ایران است و باید مواظب حرفهایت باشی و نه میشود حتی با او سخن گفت چون پشت یک دژ نظامی زندگی میکند و نه کسی او را می بیند و او حتی با نزدیکترین طرفدارانش که او آنها را ارزشی خطاب میکند نشست و برخاست نمیکند و وقتی سخنرانی می کند محافظانش با اسلحه زیر منبر او دیده میشوند یعنی به ارزشی های خودش هم اعتماد ندارد و در این صورت مردم ایران فقط میتوانند در انتظار یک انقلاب دیگر باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شیوا September 10, 2016 02:40 PM

جناب نوری زاد!
دوران، دوران افشاگری های جدی و اساسی از دزدی های کلان و خون خواری های آخوندهای نابکار است و نه نامه پراکنی و سخن از آنچه که همه می دانند،
پس لطفاً تعارف کم کن و بر مبلغ افزا، و مدارک و مستنداتی را که مطمئناً از غارتگری ها و آدمکشی های این آخوندهای بی همه چیز در اختیار داری افشا کن،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: