آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 شهریور ماه 1395 = 11-09 2016

پیش بینی نوچه های رهبر از آینده دولت روحانی

احمدی نژاد و شریعتمداری سخنان رهبر حکومت را بازتاب میدهند!

پیش بینی احمدی نژاد از آینده ریاست جمهور روحانی!

شنیده ها حاکی از آن است که احمدی نژاد اخیرا در یک جمع دانشجویی صحبت کرده و گفته است آقای روحانی تا اسفند ماه بیشتر رئیس جمهور نیست.

وی مدعی شده است این قدر فشار افکارعمومی و ناکارآمدی زیاد می شود که روحانی دولت را رها می کند و این دولت نمی تواند ادامه دهد.

حسین شریعتنمداری هم پیش تر گفته بود احمدی نژاد و روحانی هر دو بسیار خطرناک هستند و افزود: ما به وظیفه عمل می‌کنیم و نیازی نیست بین دو گزینه پر خطر انتخاب کنیم.


احتمال رد صلاحیت روحانی وجود دارد

صادق زیبا کلام در گفتگو با روزنامه آرمان در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال رد صلاحیت روحانی در انتخابات سال آینده را می‌دهید؟ گفت: امیدوار هستم این اتفاق نیفتد. شاید تنها راهی که اصولگرایان می‌توانند جلوی آقای روحانی را بگیرند، این است که آرزو کنند وی رد صلاحیت شود و طبق معمول اعلام کنند که دلایلی برای رد صلاحیت آقای روحانی وجود دارد.

زیباکلام افزود: ممکن است اصولگرایان مخالف روحانی بگویند ما می‌گوییم ایشان صلاحیت این پست را ندارند نه اینکه صلاحیت ندارد! هرچند احتمال رد صلاحیت ایشان ضعیف است ولی درباره آقای هاشمی (رفسنجانی) هم کسی این تصور را نمی‌کرد که وی رد صلاحیت شود که شدند.

آخوند احمد خاتمی از مهره های خامنه ای پنج شنبه شب در یک سخنرانی گفت: فضای انتخاباتی آغاز نشده اما سخن از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در محافل مطرح است، به تایید ملت ایران می‌گویم، مردم رئیس جمهور ولایت‌مدار می‌خواهند نه ولایت شعار و شخصی را انتخاب می‌کنند که کمترین زاویه‌ای با ولی فقیه نداشته باشد و آن‌هایی که سابقه ایستادگی در برابر ولایت را دارند، به فضل خدا منتخب مردم قرار نخواهند گرفت.



بهاره September 9, 2016 07:53 PM

خوب روحانی رد صلاحیت شد که شد مگر روحانی تا به حال برای مردم ایران چه کرده که ما ناراحت شویم همان بهتر که رد صلاحیت شود و برود بخدا بسیجی دهان گشاد رئیس جمهور شود بهتر از روحانی است و باید گفت که روحانی تحریمها را هم از بین برد ولی برداشته شدن تحریمها هم برای مردم ایران کاری نکرد وضع زندگی مردم بهتر نشد و فقط بانک مرکزی که در دستان ملاهای حاکم بر ایران است و برای آنها و خانواده ملاها همه چیز بهتر شد نه برای مردم ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush September 10, 2016 05:54 AM

دعای شبانه قبل از خواب: خدایا ما را از شر همه عمامه‌ داران "حفاظت" کن! (امین) شب خوش :)

گزارش یا اعتراض به این نظر


GHASEM September 12, 2016 05:51 PM

مردم حکومتی میخواهند که در ان ملا و مفتخور هیچ نقشی نداشته باشن حکومت فقط سکولار و بس دین داران بهتر است به کنج مسجد برن و هر چقدر میخوان دعا کنن دعای آنها برای حکومت داری اصلان به درد نمیخورد چرا که ۳۸ ساله که زور میزنند ولی هیچ پیشرفتی در امور مملکت داری نکردن پیش به سوی حکومت سکولار آخوند و ملا هم بهتر مثل بقیه در تولید شرکت کنن نه اینکه مفت بخورن و چنتا جمله عربی که معنی ان را خودشان هم نمیدانن تحویل مردم بدن و انتظار داشته باشن که از این راه ارتزاق کنن به این صورت که هستن فقط انگل هستن و به درد اجتماع نمیخورن اگر ۱۰ سال هم ااعتصاب کنن آب از آب تکان نمیخورد صیغه و و و را هم مردم خودشان بلدن نیاز به انگل ندارن برای گفتن این لاتاالات دنبال یک شغل شرافتمند باشن بهتره دیگر زندگی فرق کرده زمان ان گذشته که چند نفر میپریدن برای

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: