آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 25 شهریور ماه 1395 = 15-09 2016

واکنش عجیب سلیمانی به سخنان پسر آیت الله+فیلم

رادیو فرانسه: قاسم سلیمانی با انتشار بیانیه ای عجیب به "برخی اظهارات تفرقه افکنانه اخیر دشمن" پاسخ داد و از "برادران و خواهران عزیز خواهش" کرد که نسبت به این "اظهارات فریبکارانه و تفرقه افکنانۀ" دشمن بی اعتنا بمانند. قاسم سلیمانی سپس خود را "سرباز صفر ولایت" خواند و گفت که می خواهد "تا آخر عمر در همین مقام بماند."

فرماندۀ سپاه قدس نگفت که بیانیه اش را در پاسخ به سخنان چه کسی منتشر کرده که از قرار در دل "برادران و خواهران عزیز" فرماندۀ سپاه قدس نیز اثر گذاشته اند به طوری که "حاج قاسم سلیمانی" ناگزیر از پاسخگویی شده است. اما، به تازگی مهدی خزعلی، فرزند آیت الله ابوالقاسم خزعلی و از منتقدان حکومت اسلامی ایران، فرماندۀ سپاه قدس را به دلیل ندانم کاری هایش عامل تقویت گروه داعش در سوریه و عراق دانست که اکنون به بلایی علیه امنیت ملی ایران، منطقه و جهان تبدیل شده است. (فیلم زیر)

مهدی خزعلی در سخنانش سلیمانی را از نظر عقیدتی و بینش سیاسی همجنس داعش خواند و افزود که فرماندۀ سپاه قدس با اشتباه های راهبردی و جبران ناپذیرش در سوریه و عراق و کشاندن پای ایران به معرکۀ جنگ های داخلی این دو کشور، عملاً موجودیت کشور را به خطر انداخته است.

مهدی خزعلی در انتقادهای بی پرده اش تأکید کرد که به دلیل همین خطاهای فرماندۀ سپاه قدس، اکنون مردم ایران باید بعد از جنگ هشت ساله با عراق هزینه های کمرشکن مالی، انسانی و اخلاقی جنگ ویرانگر سوریه را بپردازند، بی آنکه هیچ چشم انداز روشنی برای خروج ایران از این خطر وجود داشته باشد.

مهدی خزعلی چند بار در سخنانش از قاسم سلیمانی به عنوان نادانی یاد کرد که سنگی را به ته چاه انداخته و اکنون صد عاقل هم قادر به خارج کردن این سنگ از چاه خشونت و بدنامی ایران در منطقه نیستند.

اگر قاسم سليمانی نبود الان داعشى در سوريه وجود نداشت/مردم سوريه بزودی بخاطر ويرانيها مدعى ما خواهند شد

مهدی خزعلی گفته: ...ما الان در باتلاق سوریه گیریم، توی چاه افتادیم... اگر سپاه قدس زیاده‌ خواهی نمی‌ کرد نهایتا بشار اسد می‌ رفت و یک رژیم بعثی افلقی مستبد دیکتاتور می‌ رفت و می توانستیم با کسانی که جانشین می‌ شدند رابطه خوبی برقرار کنیم....سی سال به سوریه نفت می‌ دادیم مفت.. خوب نفت مفت را به هر کس بدهی با تو دوست است....در سوریه داریم می‌ جنگیم و این اشتباه است...متاسفانه یک دیوانه‌ ای سنگ را در چاه میندازد و صد تا عاقل هم نمی‌ توانند دربیاورند. .. این سنگ را انداختن توی چاه و الان ما توی چاه هستیم کاریش هم نمی‌ توانیم بکنیم یعنی سنگ را چگونه در بیاوریم فعلا توی این وضعیت هستیم...ما گرفتار داعشی هستیم که بوجود آمدنش مربوط به سومدیریت حاج قاسم سلیمانی است و اگر اینکار را نمی‌ کرد الان داعشی در سوریه نبود…




www.youtube.com/watch?v=h1XeHorrzw4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



arzhang September 13, 2016 02:44 AM

وقتی میگه یک دیوانه‌ ای سنگ را در چاه میاندازد منظورش علی خامنه ای هست که مسؤل جنگ در سوریه هست و دلیل این بدبختیها نتیجه غلطی هست که ایشان از تظاهرات سال ۸۸ مردم ایران گرفت که بله من ۳۰ تا ایرانی کشتم مردم ترسیدن رفتن خانه وقتی بیداری اعراب به سوریه رسید علی خامنه ای به بشار اسد اجازه گشتن سوریها را داد و امیدوار بود سوریها از ترس برند خانه ولی عکس انچه علی خامنه ای فکر میکرد در امد که سوریه فاجعه ای شده برای آخوندا جنایت کار که اگر دنیا نتونه انها را بخاطر گشتن ۵۰۰۰ زندانیان سیاسی ایرانی تابستان ۶۷ به دادگاه بیاورد آوردن انها به دادگا بعنوان جنایتکار جنگی در سوریه کار مشکلی نیست مخصوصا خریدن و گول زدن بچه افغانی و بردنشان به میدان جنگ چون پاسدار ترسو جان پرست نمیخواهد بره گشته بشه که یک نمونه کوچک از جنایتشان در سوریه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang September 15, 2016 05:25 PM

قاسم سلیمانی تنها سربازصفر چند میلیارد دلاری تاریخ ارتش ایران نمیخوام بگویم دنیا چون ممکنه یک سرباز صفری در دنیا بلیط بخت ازمایی بخره و یک شبه میلیونر بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Shahin September 15, 2016 10:22 PM

یک روز عکسهایی سلیمانی رو میشود و شاهد یک رسوایی بزرگ برای ایشون و بقیه پاسداران همکاره اش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: