آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 شهریور ماه 1395 = 13-09 2016

دعوای باندهای حکومتی به المپیک برزیل کشید

دیگربان: جبار کوچکی‌نژاد٬ عضو فراکسیون ورزش مجلس گفته پنج نماینده‌ براساس «روابطی» که داشته‌اند به برزیل سفر کردند.

غلامرضا تاجگردون٬ طیبه سیاوشی٬ فاطمه ذوالقدر٬غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی و محمدرضا تابش پنج نماینده‌ای هستند که برای تماشای بازی‌های پارالمپیک به برزیل سفر کرده‌اند.

سفر این نمایندگان با واکنش‌هایی همراه شده است و آقای کوچکی‌نژاد هم در این زمینه گفته «برای این اعزام هیچ‌گونه مشورتی با فراکسیون ورزش صورت نگرفته است.»

وی گفته «آن‌ها بر اساس روابطی که داشتند به این سفر اعزام شدند؛ ضمن آنکه برخی از آن‌ها نیز عضو فراکسیون ورزش نیستند.»

این نماینده همچنین اضافه کرده که پنج نماینده مذکور عضو هیچ یک از گروه‌های دوستی پارلمانی هم نیستند.



اردلان September 13, 2016 10:53 AM

سفر این نمایندگان طویله شیوخ (مجلس اسلامی)به برزیل بظاهر تحت عنوان تماشاچی و مشوق ورزشکاران پارالمپیک در واقع بخاطر دورزدن تحریم هاست یکی از شگردهای آخوندهای جنایتکار در طی این چندین سال برای دورزدن تحریمها فرستادن این موجودات کثیف به همراه تیمهای ورزشی برای اصلی ترین کارها یعنی ارتباط بسیار محرمانه آنها با عواملی و شرکتهای خارجی که در آن کشور مستقر هستند! برای همین خاطر چمدانهای این افراد در هیچ فرودگاهی در جهان بدلیل برچسب دیپلماتیک بروی بار و بنه آنها بازرسی نمیشه، تا حالا حمل دلار و یورو به میزان دهها میلیون دلار بوسیله همین افراد صورت گرفته البته این موضوع تازه ای نیست زیرا خود آمریکایها و اروپائیها از این ماجرا بخوبی آگاه هستند! متاسفانه بعضی از ورزشکاران هم به مانند حسین رضازاده که با خامنه ای مماشات داره همچین کاری را کرده و میکنه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: