آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 شهریور ماه 1395 = 19-09 2016

درخواست "سرور آزادگان جهان" از پاسداران

جانشین سرکرده کل سپاه پاسداران گفته «سپاه در حوزه فرهنگی حتماً در مقابل نفوذ دشمنان می‌ایستد» و رهبر جمهوری اسلامی هم از سپاه خواسته وارد این موضوع شود.

به گزارش دیگربان، پاسدار حسین سلامی افزوده «سپاه با رصد اطلاعاتی جریانات، افراد و مسیرهایی که دشمن تلاش می‌کند از آن نفوذ کند، با آن مقابله خواهد کرد.»

وی اضافه کرده «اگر تفکر ما با دشمن هم راستا شود نفوذ اتفاق افتاده و ما نباید اجازه این کار را بدهیم.»

این فرمانده سپاهی گفته «ملت ایران اجازه استحاله فرهنگی به هیچ‌کس را نخواهد داد و نظام اطلاعاتی و فرهنگی سپاه در مقابل جریان نفوذ می‌ایستد.»

وی افزوده که علی خامنه‌ای در دیدار روز یک‌شنبه فرماندهان سپاه از اعضای این نیروی نظامی خواسته وارد مقوله «نفوذ فرهنگی» در ایران شوند.


فحاشی "سرور آزادگان جهان" به سینماگران

به گزارش ایسنا، انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران طی نامه‌ای سرگشاده به ریاست قوه قضائیه از یک نشریه به‌خاطر انتشار مطالبی که نسبت‌هایی را به برخی سینماگران وارد داشته است، شکایت برد.

در این نامه آمده است، «نشریه‌ای که زیر نام سرور آزادگان جهان منتشر می‌شود، درباره سه هنرمند صاحب نام سینمای ایران،با ردیف کردن الفاظ و تصوراتی را به این عزیزان نسبت داده است. از شما به عنوان قاضی القضات جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم دستور رسیدگی صادر و اجازه نفرمایید زیر نام سرور شهیدان جهان با آبروی هنرمندان مسلمان کشورمان بازی شود.»

همچنین برخی از سینماگران از هفته نامه یا لثارات شکایت کردند.

به گزارش ایلنا، مانی حقیقی شامگاه یک شنبه 28 شهریور در دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی طی سخنانی اعلام کرد که به همراه ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی علیه هفته‌نامه یالثارات ارگان رسانه‌ای انصار حزب‌الله شکایت کرده‌اند.

هفته‌نامه یالثارات در هفته‌های گذشته مطالبی را علیه مانی حقیقی و اصغر فرهادی و فیلم فروشنده و سینمای ایران نوشته بود.



Mohamad September 18, 2016 08:20 PM

وقتى ميگويند سرور آزادگان جهان يعنى قمه كشى عليه هر كس كه اونها خوششان نمياد آزاد است و هيچ قوه اى از قضا و بلا تا هر قوه ديگرى اجازه دخالت ندارد بيخود نامه ننويسند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak September 19, 2016 08:28 AM

"سرور آزادگان جهان"
برعکس نهند نام زنگی کافور

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: