آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 شهریور ماه 1395 = 19-09 2016

احضار خواننده پس از اعتراض به لغو کنسرت

حمید عسکری، خواننده پاپ که قرار بود در بهشهر کنسرت برگزار کند، پس از آنکه اجرای برنامه‌اش لغو شد، در صفحه اینستاگرامش مطلبی نوشت و دادستانی بهشهر به دلیل نشر اکاذیب وی را به دادسرا احضار کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که با هماهنگی مسئولان شهرستان بهشهر و انتشار بیانیه‌ای از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در پی شهادت جانباز «احمد عموزاد خلیلی»، کنسرت حمید عسکری به زمان دیگری موکول شد، این خواننده موسیقی پاپ به دلیل انتشار پیامی مبنی بر لغو شدن کنسرت‌اش با دستور مقامات قضایی بهشهر که در صفحه اینستاگرام خود قرار داد، تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و به دادستانی بهشهر احضار شد.

این خواننده پاپ در این‌باره در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در شرایطی به من خبر لغو کنسرت را دادند که به همراه افراد گروه در مسیر بهشهر بودیم و از طرفی به دلیل تعدد لغو شدن کنسرت‌های خودم و خوانندگان دیگر در نقاط مختلف کشور، که تقریبا اکثر لغو کنسرت‌ها از سوی دادستانی و با نامه مستقیم دادستان‌ها صورت می‌گرفت، به این نتیجه رسیدم که دوباره همان ماجرا تکرار شده است.

این خواننده موسیقی پاپ در مورد هجمه‌های وارد شده به برگزاری کنسرت موسیقی در برخی شهرها و لغو شدن کنسرت برخی از خواننده‌ها گفت: در سال‌های اخیر تقریبا همه خواننده‌های ایران، برخی به دفعات بیشتر و برخی دفعات کمتر لغو کنسرت داشتند و یا با عدم صدور مجوز برگزاری کنسرت در برخی شهرها مواجه شدند که این عمل بدون دلیل قانع کننده اصلا شایسته نیست.

وی افزود: افرادی که اهل هنر هستند و به ویژه به موسیقی گوش می‌دهند و در کنسرت‌ها شرکت می‌کنند، کمتر اهل رفتارهای خشونت‌آمیز هستند؛ به همین دلیل موسیقی می‌تواند روحیه جامعه را تلطیف کند و جنبه‌های مثبت آن بیشتر است.



عدالت September 19, 2016 10:14 PM

ملت ما دویست سال عقب هستند ! همانطور که عبدللبها در بهاعیت گفته بود ! موسیقی برای اسایش روح و ریحان مفید است! ما تازه العان داریم می فهمیم که بهاییت یک پانصد سالی از ما جلوتر حرکت میکنند! هر چند که خود من مسلمان هستم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: