آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 شهریور ماه 1395 = 19-09 2016

روحانی؛ پیام تلویحی روزنامه خامنه ای به غرب

این همه کینه ورزی آشکار علیه دولت روحانی آیا جز آدرس دادن به کشورهای دیگر است که این دولت قدرتی ندارد و بیهوده با این دولت همکاری نکنید؟

اتهام سنگین خیانت به شخص دوم کشور
منتقدان تندرو و اقلیت دولت تا کجا پیش می روند

ساعت 24-قانون اساسی حاکم بر اداره کشور رییس جمهور منتخب شهروندان را پس از مقام رهبری شخص دوم کشور معرفی کرده است. این یک جایگاه حقوقی بسیار مستحکم برای رییس دولت مستقر ایجاد کرده است که نباید محل تردید باشد.

این رییس جمهور بر اساس تغییر استراتژیک نظام کار مذاکره باغرب را آغاز کرد که نتیجه آن برنامه جامع اقدام مشترک بود. در حالی که هیچ نهاد دارای قدرت در ایران وهیچ دادگاه قانونی این دستاورد را مساوی با خیانت نمی داند اما گروهی اقلیت که دارای قدرت رسانه ای هستند و کینه عجیبی نسبت به دولت مستقر دارند انواع اتهامها را به دولت و در حقیقت به شخص دوم مملکت وارد می دانند و اصرار دارند که این اتهامها را با صدای بلند فریاد بزنند.

روز گذشته و بر اساس آنچه که روزنامه کیهان درج کرده است فردی به نام "یاسر جبراییلی" که این روزنامه او را کارشناس سیاسی معرفی کرده است با صراحت در یک جمع همفکرانش می گوید" برجام جهالت بود...تجربه نگرفتن از برجام خیانت است. شما اگر از این تجربه ای که ادعا داشتید بلدید تصور دیگری پیدا نکرده اید ، در حال انجام خیانت به کشور هستید. ".

این گونه بی پروا سخن گفتن و داوری در باره نفر دوم کشور و دولتی که بر اساس خواست آزاد ایرانیان اداره اجرایی کشور را در اختیار دارد از چه چیز سرچشمه می گیرد. این همه کینه ورزی آشکار علیه دولت مستقر آیا جز آدرس دادن به کشورهای دیگر است که این دولت قدرتی ندارد و بیهوده با این دولت همکاری نکنید؟



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: