آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 31 شهریور ماه 1395 = 21-09 2016

بازداشت منتقدی که به رهبر نامه نوشته بود

محمد نوری‌زاد: امروز صبح برادران اطلاعات زحمت کشیدند و رزمنده‌ی سالهای جنگ آقای محمد مهدوی‌فر را از خانه‌اش بیرون کشیده و با خود به جایی نامعلوم بردند. این دوست ما مگر چه می‌گفت و می‌نوشت؟ جز این که در کمال ادب و احترام پرسش‌هایی را با مسئولان در میان می‌نهاد؟ می‌گویم: فردا عید است. حتمآ برده‌اند تا عیدانه‌اش بدهند متفاوت!!!

پی نوشت خبر؛

محمد مهدوی فر از تخریب چی های غواص در جنگ هشت ساله بود که اخیرا در کانال تلگرام خود نامه های متعدد خطاب به رهبر خیلی معظم انقلاب نوشته بود و از وضعیت فساد گسترده در جمهوری اسلامی به تندی،اما در نهایت رعایت نزاکت انتقاد نموده بود. بهمین جهت غارتگران این انتقادات را بر نتافتند و بهمین دلیل برای اینکه از روند رو به رشد اعتراضات مردمی پیشگیری کنند بجای مقابله با مفسدان و غارتگران بسراغ محمد مهدوی فر رفتند. آنهم در روز عید غدیر خم. عجبا بر أین حکومت الهی!

مهدی خزعلی: خبر دار شدیم که صبح امروز برادر رزمنده، تخریبچی و غواص دفاع مقدس، جناب آقای محمد مهدوی فر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. امیدواریم حاکمیت اشتباه قبل را تکرار نکند و فضا را امنیتی ننماید که بازنده خود اوست. از برادران جانباز و آزادگان عزیز می خواهم که برادر رزمنده شان را تنها نگذارند.

محمد مهدوی فر در دوم تیرماه در نامه ای به قاسم سلیمانی نوشته بود: روز گذشته در موضوع بحرین بیانیه‌ای تعجب‌برانگیز از سوی شما در رسانه‌ها منتشر شد که بوی خون می‌داد.

در این خصوص این‌جانب به عنوان همرزم دوران دفاع مقدس، در مقام نصیحت و خیرخواهی مطالبی را برای شما معروض می‌دارم.

شما به حاکمیت کشور همسایه نوشته‌اید: «در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه‌ی بی‌سابقه‌ای مواجه خواهند شد که اسقاط این رژیم تنها گوشه‌ای از تبعات آن است.»

مگر وقتی حاکمیت ایران میرحسین موسوی را که میلیون‌ها طرفدار و هوادار داشت، به حصر برد، نظامیان بحرین بیانیه دادند و ایران را تهدید به جنگ و خونریزی کردند؟ معلوم است که چنین نکردند.

اسقاط حکومت یک کشور، تخیل واهی است که شما در ذهن خود می‌پرورانید. مگر جامعه‌ی بین‌الملل مرده باشد که شما بروید نظام یک کشور را با جنگ و خونریزی اسقاط کنید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: