آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 1 مهر ماه 1395 = 22-09 2016

ثروت دزدیده شده خامنه ای کجا هزینه می شود؟

مجلس نمایندگان آمریکا طرح موسوم به شفافیت مالی را تصویب کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی واشنگتن اگزماینر، مجلس نمایندگان آمریکا، طرح موسوم به شفافیت مالی را با دویست و هشتاد و دو رای مثبت در برابر یکصد و چهل و سه رای منفی به تصویب رساند.

چهل و دو نفر از نمایندگان دمکرات به این طرح رای مثبت دادند. هدف از این طرح، بررسی دارایی های مقامات ارشد حکومت ایران در بانک های خارجی است.

با تصویب این طرح می‌ توان فهمید که تشکیلات مافیايی خامنه‌ ای در بانکهای خارجی چقدر دارایی دارد.

بروس پلیکین، نماینده مجلس نمایندگان و حامی و تنظیم‌کننده این طرح اعتقاد دارد که تصویب آن کمکی خواهد بود تا به جهان نشان داده شود چگونه حکومت ایران از طریق پولی که از مردم این کشور دزدیده، نقض حقوق بشر را تسهیل می‌کند.

وی افزود: رهبر حکومت ایران ثروت کلانی انباشته است و مردم ایران حق دارند بدانند از این پول چگونه استفاده می‌ شود.

تحقیقات خبرگزاری رویترز نشان می‌دهد خامنه‌ ای این ثروت کلان را از طریق بنیادی جمع کرده است که ادعا می‌ کند وظیفه آن کمک به فقراست.

از سوی دیگر کاخ سفید با هشدار اینکه طرح پیشنهادی کنگره معاملات مشکوک را بیش از پیش به تاریکی خواهد راند، نوشته است که مشاوران ارشد اوباما توصیه می‌کنند که وی این طرح را وتو کند.



mohsen September 22, 2016 11:27 AM

سلام خبر بررسی دارایی های مسیولین نظام جمهوری اسلامی چیزه تازه ایی نیست که هر سال توسط کاخ سفید و وزارت امور خارجه لابی گران جمهوری اسلامی امریکا با نزدیک شدن انتخابات نمایشی جمهوری اسلامی مطرح میشود که قدیمی ترین جوکی پسا برجامی بود که تا به حال در این ۳۸ سال عمر حکومت اسلامی شنیدم که مورد خنده تمام خانواده ما در جلوی ماهواره بود امریکا مگر به خواب ببیند امریکا به شدت گرسنه و در ضعف اقتصادی است و نیازمند به دارایی های جمهوری اسلامی است حالا میخواهد چه چیز را بعد از ۳۸ سال بررسی کند ! ! ! ! ! ! خدا این انگلیس و امریکا را برای مردم دنیا حفظ کند که اگر نبودن مردم به چی باید می خندیدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: