آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 1 مهر ماه 1395 = 22-09 2016

اغذیه فروشی های سیار فوق لیسانس ها در شیراز

«خبرجنوب»: معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت:عرضه غذای خانگی که در اغلب بزرگراه ها و خیابان های شیراز دیده می شود در شرایط غیربهداشتی است که درون صندوق عقب خودرو گذاشته و فروخته می شود.

محمد جواد مرادیان در آیین معرفی رستورانها و غذاخوری های دوستدارسلامت در شیراز اظهار داشت: این موارد را می توان از جمله مظاهر بیکاری پنهان دانست، متاسفانه برخی عرضه کنندگان غذای خانگی در خیابان ها مدرک کارشناسی ارشد دارند .

وی با بیان اینکه یک زوج که هر دو مدرک کارشناسی ارشد داشتند اخیرا در یکی از خیابان های شیراز در این زمینه شناسایی شده اند گفت : این افراد در دفاع از کار خود مدعی شده اند که از ناچاری و برای در امان بودن از بیکاری به این حرفه روی آورده اند.

مرادیان ادامه داد: عرضه غذای خانگی در خیابان های شیراز جای نگرانی دارد. اخیرا ۴۰ خودروی عرضه این قبیل غذاها توقیف شده است اما آیا می توان با پنج هزار خودرو عرضه کننده غذای خانگی برخورد کرد؟



Mahtab September 22, 2016 10:27 AM

این کار حکومت جانی و دزد بجای اینکه مسئله را حل کند صورت مسئله را پاک میکند چون یک مشت کثافت جانی بیسواد دزد افتادن به جون این کشور و مردم و این روزگار و زندگی را برای مردم درست کردن که خودشون هم اصلان قادر نیستن مشکلات مردم را حل کنند ننگ بر شما جنایتکاران و دزدان و غارتگران به سرکردگی علی چلاق

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: