آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 مهر ماه 1395 = 23-09 2016

تهدید موشکی سپاه پاسداران علیه منافع آمریکا

پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران پنجشنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، درباره الحاق جمهوری اسلامی به FATF و تاثیر آن در محدود شدن سپاه، تصریح کرد: اساسا مبارزه با پولشویی و مسدود کردن گردش مالی به سمت گروه های تروریستی مطرح نیست.

سلامی خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم این معاده FATF هم وسیله ای برای ورود به حاکمیت کشورها از جمله کشور ما است، این معاهده ها اهرمی برای تحریم های بیشتر و ورود به امور داخلی کشورها هستند.

وی تصریح کرد: کنوانسیون ها هیچ یک از مسائل امنیت جهانی را نتوانسته اند حل کنند؛ دهها سال است که جهان اسلام مورد تعرض و هجمه اینها است.

سلامی بیان کرد: FATF در مورد سپاه هیچ گونه تاثیری حتی کوچک تر از صفر روی حرکت سپاه نخواهد داشت؛ سپاه نهادی قانونی و قدرت مند است و راه های خود را برای زندگی در شرایط دشمنی پیدا کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره دلایل بی اعتمادی جمهوری اسلامی به آمریکا هم تصریح کرد: اگر نیرنگ سیاسی آمریکا را بپذیریم و فریب معانی به ظاهر شیک آنها را بخوریم و به آنها اعتماد کنیم مجبور هستیم در یک تعاملی قرار گیریم که مطمئنا آمریکایی ها برابری در این تعامل را به دلیل خوی استکباری نمی پذیرند و مجبور می شویم از ظرفیت های داخلی خود فاصله بگیریم و اتکای خود را به جهان سلطه گر بیشتر کنیم.

سلامی خاطرنشان کرد: بهتر است وقت خود را تلف نکنیم؛ آمریکايیها تنها منطق زور می فهمند، نمی توانیم با چنین کشوری دوست شویم، آنها هرگز دوستان ما نمی شوند، دشمنی آنها با ملت ایران که می خواهد پیشتاز تمدن نوین اسلامی باشد، با منطق آمریکایی ها سازگار نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر دشمن بخواهد به منافع و اهداف ما خدشه وارد کند در هر نقطه ای که صلاح بدانیم و نیاز باشد آنها را تعقیب خواهیم کرد. ما قابلیت تهدید منافع دشمن در مناطق دور دست را داریم، امروز انبارهای موشکی ما سرشار از موشک ها است، جنگلی از موشک در تونل‌ها و اماکن خاص برای دشمن آماده کرده‌ایم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: