آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 مهر ماه 1395 = 28-09 2016

سوریه؛ پاسخ خامنه ای به هشدارهای غرب

به گزارش صداوسیمای رژیم، امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفته: رهبری اجازه مذاکره با آمریکا درباره منطقه و سوریه را ندادند.

این در حالیست که وزیر خارجه فرانسه روز گذشته با اشاره به بمباران وحشیانه شهر حلب توسط ارتش سوریه و متحدانش گفته بود: آنهایی که می توانند این کشتار را متوفق کنند، ولی نمی کنند، باید مسئولیت عواقب چنین فاجعه ای را برعهده بگیرند.

امیرعبداللهیان که از نزدیکان به سپاه پاسداران بشمار می رود و پس از اختلاف با ظریف از وزارت خارجه کنار گذاشته شد، به صداوسیما گفته: در ماه های اخیر آمریکایی ها بطور غیرمستقیم تلاش کردند جمهوری اسلامی را تشویق و به روش دیپلماتیک وادار کنند که بپذیریم بشار اسد در آینده سوریه نقش نداشته باشد، اما مواضع دقیق مقام معظم رهبری مانع تحقق اهداف آمریکا در این موضوع شد.

وی افزود: در همین زمان نیز آمریکایی ها تلاش فشرده ای به عمل آوردند که روسیه را با روش تهدید و تطمیع وادار به همراهی با کاخ سفید در حذف بشار اسد نمایند که مسکو هم هوشمندانه رفتار کرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری با درایت همیشگی اجازه مذاکره با آمریکا را در موضوع منطقه و سوریه ندادند چرا که تاریخ انقلاب و تاریخ معاصر اثبات می کند وعده دولتمردان آمریکایی به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.





arzhang September 25, 2016 10:36 AM

بارها دیپلمات‌های دنیا خواستار نشست فوق‌العاده شورای امنیت در نیویورک راجع به سوریه شدن که آقای پوتین چون حق وی-تو داره مخالفت کرده یا در نشست ژنو که پوتین و علی خامنه ای مخالف راه حل سیاسی در سوریه شدند وهستند چون پوتین و علی خامنه ای جنگ را به نفع خودشان میدانند تا صلح چون تا موقعی که جنگ هست دولت بشار اسد و سوریه به مثل یک کشور مستعمره تابع انها هست و این به پوتین و علی خامنه ای نفوذ و قدرت میده

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali September 26, 2016 11:17 AM

ما محکوم میکنیم و اگر چیزی نشد هشدار میدهیم و اگر چیزی نشد فراموش نمیکنیم و هشدار میدهیم و اگر این روند جنگ ادامه داشت هشدار خواهیم داد و نگران خواهیم بودو هشدار خواهیم داد اگر این روند با ز هم ادامه داشت محکوم و هشدار خواهد بود

امام خمینی
( امریکا و متحدانش هیچ غلطی نمیتواند بکند)

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش -صیحی September 28, 2016 10:06 AM

کیست که نداند سوریه چراغ عمر ننگین جمهوری اسلامی است وچشم اسفندیار خامنه ای لاجرم رهبر جمهوری اسلامی باید جام زهر سوریه را نیز بنوشد همانگونه که امام راحلش با همه کاریزمای مذهبی وقلدری منطقه ای ناچار شد جام زهر جنگ ایران وعراق را با اجبار بنوشد منتظر باشیم تا روسها وشخص پوتین جام آماده شده زهر را به دستان آقا بدهد وفرمان بدهد بنوش آقا چون تاریخ مصرفت پایان یافته

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush September 28, 2016 02:30 PM

از یک طرف کمپین "اسلام دین صلح است" راه میندازند؛ صدها میلیارد دلار پول و طلا به آخوند میدهند؛ اجازه داشتن بمب اتم در ۹ سال آینده میدهند و آخوند بی‌ سرو پا خامنه‌ای را تبدیل به یکی‌ از خطرناکترین حیوانها بعد از هیتلر تبدیل میکنند؛ و از طرفی دیگر هر روز اعلامیه داده و از "رهبر عالیقدر ایران" (بخوانید آخوند حرامزاده) که پای میز مذاکره آمده و صلح دنیا را به خطر نیندازد! بقول آقای ترامپ: "اینها کیها هستند که اینگونه قرارداد‌ها میبندند؟! یک جای کار اشکال اساسی‌ دارد و این مساله باید روشن شود!"

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: