آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 مهر ماه 1395 = 25-09 2016

حمله بی سابقه معاون روحانی به خبرگزاری سپاه

معصومه ابتکار اعلام کرد که از خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران به دلیل ایراد اتهامات کذب علیه خود و مادرش شکایت می‌کند:....سیاه دلان به یتیمان نیز رحم نمی کنند و برای رسیدن به مقاصد سیاسی، می خواهند با آبروی.....

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور در جدیدترین پست تلگرامی‌اش نوشت: برخوردهای مغرضانه و ادعاهای کذب یک خبرگزاری و رسانه‌های زنجیره‌ای آن با نزدیک شدن به زمان انتخابات به طور تصاعدی اوج می‌گیرد.

در حالی که مقابله با تخلفات اداری به طور جدی و بی‌اغماض در سازمان حفاظت محیط زیست دنبال می‌شود، این خبرگزاری که در دو دولت قبلی در مقابل تخلفات صدها برابری موارد کنونی، سکوت اختیار می‌کرد، دست به خبرسازی‌های کذب و نشر اکاذیب می‌زند.

این خبرگزاری پس از اتهامات بی پایه دیروز به مادرم که پاسخ آن را دریافت کرد، امروز یکشنبه چهارم مهر نیز با انتشار یک خبر و تصاویری از مدارک شهرداری منطقه یک، ادعایی را مطرح کرده که مربوط به سال‌ها قبل بوده و هیچ نام و امضایی از اینجانب در آن موجود نیست و در انبوه خطوط آن نیز اتفاق خاص و غیر معمولی رخ نداده است.

اما کیست که نداند مخاطب فقط اتهامات کذب در متن بالا را می‌خواند و حوصله ای برای دقت بر چندین صفحه ریز و درهم زیر آن ندارد.

دروغ این رسانه تا جایی پیش می‌رود که تاسیس بنیاد زینب کبری در سال ۱۳۵۸ را به اینجانب که در آن زمان ۱۹ سال داشتم و یک دانشجو بودم، نسبت داده و می‌نویسد: رییس سازمان حفاظت محیط زیست خیریه بنیاد زینب را به نام مادرش ثبت کرد تا خودش در آنجا به فعالیت‌هایش ادامه دهد!!! چنین اکاذیبی البته از طرف این بنگاه خبرپراکنی و رسانه‌های همسوی آن جدید نبوده و سال‌هاست علیه اینجانب و خانواده‌ام دست به نشر صفحات متعددی از این دست زده اند که هیچکدام هم به عنوان خلاف در محاکم قضایی نه تنها ثابت نشد، بلکه ارزش طرح و شکایت هم نداشت.

ابتکار در ادامه نوشت: خدا را شاکرم که مادرم بانو فاطمه برزگر و بنیاد زینب کبری (س) نزد مردم با آبرو و مورد اعتماد سطوح وسیعی از شهروندان به واسطه خدمات نزدیک به چهار دهه ای خود در چندین شهر و نیز مناطق محروم هستند. اما سیاه دلان به یتیمان نیز رحم نمی کنند و برای رسیدن به مقاصد سیاسی، می خواهند با آبروی خیریه ای بازی کنند که هزاران کودک یتیم را در ۳۷ سال گذشته حمایت و سرپرستی کرده است.

بنابراین اینجانب نه به عنوان رییس سازمان حفاظت محیط زیست و نه در موضوعات مرتبط با محیط زیست کشور، بلکه به عنوان معصومه ابتکار و در بحث اتهامات اقتصادی از این خبرگزاری و رسانه‌هایی که زنجیره و دنباله آن هستند به مراجع قضایی شکایت می‌کنم و از ایشان تقاضا دارم برای حفظ اخلاق و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران دستور دهند تا به وضعیت رسانه هایی که سالهاست در کشور خبر را با دروغ و تهمت در آمیخته اند رسیدگی شود.



Shahin September 26, 2016 01:18 AM

همتون دزدید بی شرفها

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang September 26, 2016 02:36 AM

معصومه ابتکار که در تصرف سفارت آمریکا در ایران دست داشته و از حامیان سر سخت رژیم آخوندی در ایران هست نمیتونه ادعا معصومیت کند مگر اینکه شفاف و روشن از مردم ایران معذرتخواهی کند و از اینکه ازین رژیم جنایکار ضد زن حمایت کرده توبه کرده باشه نگاه کنید وقتی هر صفت بدی که در فرهنگ لغات ایرانی و خارجی هست به آخوندا میشه ربط داد مثل دزد زالو پست فطرت تروریست آدم گش نامرد ترسو بزدل بی عرضه بی سواد داعش شیت حالا تجسم کن به آن ایرانی مثل خانم ابتکار که از آخوندا حمایت میکنه چه صفاتی باید به آن داده شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


daneshjo September 26, 2016 05:32 AM

ای دختر بنیاد زینب کبرا به کی‌ میخواهی‌ شکایت کنی‌ ؟ رئیس شما را گذاشتن تو لای چرخه گوشت جرات نداره جیک بزنه- جنابعالی که جای خود دارید مگر این نیست که همه شماها دنبال قدرت و بخور بخور هستید ؟ به مادر عزیزتان سلام برسان بگو لطف کنه کمی‌ از بنیاد کبرا، س- خرج کنه از فردا تیتر میزنن بانوی اول تهران- آخه نمی‌شه که آدم همش خودش و طایفه بخور میگه نه امتحان کن عزیز کاری نداره ۱ ابتکار بزن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: