آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 مهر ماه 1395 = 25-09 2016

روسیه؛ رقص یک خواننده زن در مقابل مسجد

اعتراض گسترده مسلمانان در برابر اقدام خواننده زن روس، او را ناگزیر به عذرخواهی و حذف فیلمی کرد که احساسات مسلمانان را جریحه دار کرده بود.

به گزارش العالم، "رزیدا گانیولینا" خواننده روس بعد از جار و جنجال زیادی که با انتشار ویدیویی از رقص و خوانندگی او مقابل ساختمان مسجدی درمنطقه تاتارستان به راه افتاد، تلاش کرد با عذرخواهی و حذف ویدیوی مربوطه، بر این اقدام غیر اخلاقی خود سرپوش بگذارد.

اقدام این خواننده موجی از اعتراض های گسترده مسلمانان روسیه را به دنبال داشت و مقام های رسمی تاتارستان هم تاکید کردند از طریق قضایی موضوع را پیگیری کنند.

مسلمانان جمهوری تاتارستان، این خواننده روس را به بی احترامی به ارزش های اسلامی متهم کرده و ضمن انتقاد شدید از او درارتباط با بی احترامیش به ارزش های دینی آنان به ویژه " کامیل خازرات سامیگولین " مفتی تاتارستان، به دستگاه قضایی شکایت کردند.



arzhang September 25, 2016 05:02 AM

من برای همین آمریکا را دوست دارم که رقصیدن در خیابان ازاده حتی اگر جلو مسجد و کلیسا باشه من خودم بارها در شهرهای مختلف امریکا جلو مسجد رقصیدم به سبک موزیک الکترونیکی کلوپ دانسینک حالا مسلمانه حالش گرفته شد یا نشد نمیدونم ولی میدونه من ازادم همانطور که خودش ازاده تو خیابان بکه اله اکبر که البته من به یک راننده تاکسی مسلمان که گفت اله اکبر گفتم این حرف جلو من نزن به من کافر داری توهین میکنی گفت من فکر کردم همه ایرانیان مسلمانند گفتم خبر نداری بعد از اینکه آخوندا آمدن خیلی از ایرانیها مثل من کافر شدن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: