آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 مهر ماه 1395 = 03-10 2016

زنازادگی؛ حمله تند كسينجر خامنه ای به رسانه‌ ها

بهارنیوز: حرام‌زادگي و زنازادگی؛ موضوع سخنرانی جدید كسينجر جهان اسلام!:...کشوری که بیش از ۶۰ درصد جمعیتش زنازاده‌اند، کجا پیشرفته است؟

کسانی که زنازادگی غرب را مسخره می‌کنند در اصل خود شک کنند

حسن عباسی در سخنرانی جدیدی که فایل صوتی آن دیروز منتشر شده؛ اما مشخص نیست محل سخنرانی کجاست، صحبت‌های جدیدی مطرح کرده است.

به گزارش شرق، صحبت‌هایی که در ادامه و واکنش به صحبت‌های یک هفته پیش خود است. او گفته: «براساس آمار رسمی و صریحی که سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی منتشر کرده‌اند، درصد زنا‌زادگی آنها ۵۰ درصد و ۶۰ درصد و ۷۰ درصد است. آمار نهاد‌های بین‌المللی را منتشر می‌کنیم، رسانه‌های داخلی این را توهین به ملت‌های دیگر می‌دانند درحالی‌که ما این را منتشر نکردیم. چرا شما به خودتان می‌گیرید؟! روزنامه رسمی دولت چرا زنازادگی فرانسه و آمریکایی‌ها را به خودش می‌گیرد. این آمار سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی است، می‌گویند کشور برزیل ۶۶ درصد زنازاده است. کشور آمریکا و انگلیس ۴۱ و ۴۹ درصد زنازاده است. تمام خبرگزاری‌های لیبرال و اصلاح‌طلب در این مملکت چهار روز است که از این می‌سوزند که چرا شما گفتید اینها زنازاده هستند، تو چرا به خودت گرفتی.

تو که وقتی ربای غرب مطرح می‌شود صدایت بلند می‌شود تو که زنازادگی غرب مطرح می‌شود این را توهین می‌دانی، توهین تو هستی، تو که نمی‌گذاری روشن شود که غرب چه کثافتی است، تو هستی که خدا را می‌گذاری و به سراغ کدخدا می‌روی؛ لذا گفته باشم به تمام خبرگزاری‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب اگر در قضیه زنازادگی غربی‌ها یک بار دیگر مسخره کنید، به مردم می‌گوییم کسانی که تمسخر می‌کنند و آمار نهادهای بین‌المللی، بروند در اصل خود شک کنند».

حسن عباسی در سخنرانی دو هفته پیش خود گفته بود: «کشوری که بیش از ۶۰ درصد جمعیتش زنازاده‌اند، کجا پیشرفته است؟ مگر پیشرفت فقط در صنعت و تکنولوژی است؟».



پیشگو September 25, 2016 02:40 AM

حسن عباسی تو هم که بیشتر شکل قصاب سر محلتون هستی ما بگیم ننه ات با قصابه بله

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang September 25, 2016 04:44 AM

خمینی اصلا ایت اله نبوده تا چه برسه پیغمبر این بیسواد لات چاقوئش نمیدونه ایت اله بودن خودش شرایط هایی داره مثل آشنایی به زبان عربی درسته پیغمبرهای دیگر مثل خمینی پول نفت نداشتند که اگر داشتن مدرسه و بیمارستان و جاده و راه میساختن نه مثل خمینی پول زیاد سگ هارش کرده بود وخودئشی انتحاری و گروگانگیری و ادم گشتن را راه انداخته بود اگر خمینی مثل پیغمبرها دیگر پول نداشت یک هفته هم نمیتوتست حکومت کنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش September 25, 2016 11:47 AM

بعضی لغات این دیوانه بدین صورت درست است : تمام خبائث و کثافات یکجا در موجودی بنام جمهوری اسلامی جمع شده است و جمهوری اسلامی ام الفساد تمام دنیاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria September 25, 2016 11:10 PM

این حسن عباسی با قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از سران سپاه در دانشگاه پاتریس لومومبا در مسکو درس خوانده اند و دوره جاسوسی و تروریستی دیده اند و از ماموران روسیه در ایران هستند بخاطر همین است که خامنه ای اینقدر به اینها اطمینان و علاقه دارد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


عماد October 3, 2016 11:13 AM

اون که دنبالش میگردی و انگشت اتهام به طرفش گرفتی خودتی و رهبرت،دلیلش هم اینه که ،،،اون عینک Ray Ban که به چشم داری ساخت زنازاده های امریکایی هست ،پس تو از زنازاده هم پست تری و هم کمتر که کالاها و اجناس زناراده ها رو میخری و استفاده میکنی ،،عینک طبی که تو خونه استفاده میکنی حتماً مارک خارجی که ساخت همون زنازاده هاست ،،اگر اونها نبودند،الان انقدر چشمات ضعیف بود که بجای اینکه با زنت بری زیر لحاف ،،با مادر و خواهرت همبستر شده بودی و زنازاده هایی مثل خودت رو پس انداخته بودی،اگر نبودند که کی میخواست زن مجتبی خامنه ای رو بار دار کنه،مجبور میشد بیارش وسط شهر تا رهگذرها حاملش کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab October 3, 2016 12:31 PM

درود
در اینکه صحبت حسن عباسی سخیف و کثیف است شک نکنید اما باید دید کسانی که انسانها را میکشند که در راس حکومت باشند حرامزاده نیستند یا کسانی که دزدی میکنند یا کسانی که به هر ارجیف آخوند تن میدهند تا اموراتشان بگذرد حققه بشر فقط از برای حرامزادهاست مردم به در آویخته شوند در فقر باشند از حقوقه شهروندی هیچ بهره ای نبرند و تا اقلیتی در رفاه باشند از جمله شما آقای عباسی اینجاست که باید دید حرامزاده کیست این اقلیت یا غربیها ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرامرز October 3, 2016 01:20 PM

آخه کسی توی این مملکت پیدا نمی شود که جلو خزعبلات و چرندیات این بابا را بگیره؟ این بی شعوری که خودش را صاحب دکترین می داند، که من .... توی اون دکترینش، شعور ندارد که بفهمد، آنکسی که تو به اون زنا زاده می گوئی، اصلا اعتقادی به مسئله ای بنام زنا ندارد من نمی دانم کدام احمقی بودجه در اختیار این یابو می گذارد که این چنین مزخرفاتی را به خورد مردم بدهد تا امروز من یک تحلیل درست از این الاغ نشنیدم، همیشه در پی مهملاتست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: