آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 آبان ماه 1395 = 23-10 2016

ورود بازیگر فیلمهای پورنو به ماجرای ترامپ+عکس

جسیکا درِیک " (فرد سمت راست در عکس زیر) بازیگر فیلم های پورنو در آمریکا در نشستی خبری در لس آنجلس مدعی سوء رفتار جنسی ترامپ با او در سال های دور شد.

به گزارش سایت عصر ایران، به گفته این بازیگر آمریکایی ترامپ بدون اجازه او اعضایی از بدنش را لمس کرده و پیشنهاد برقراری رابطه جنسی در ازای پرداخت 10 هزار دلار به او داده است.

در تصویر زیر وکیل جسیکا درِیک تصویری از او دریک در کنار ترامپ را که متعلق به سال های گذشته است در دست گرفته است.

ترامپ دیروز در واکنش به ادعاهای زنان مختلف در هفته های گذشته درباره سوء رفتار جنسی اش ، با رد این ادعاها گفته است پس از پایان کارزار انتخابات ریاست جمهوری از همه این زنان شکایت کرده و آنها را به دادگاه خواهد کشاند.

ترامپ کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتش اش را متهم کرده که در قالب پروژه " رسوا سازی جنسی " تلاش دارد بر نتایج انتخابات 18 آبان آمریکا تاثیر بگذارد.


اگر ترامپ نتیجه انتخابات را نپذیرد چه خواهد شد؟

دونالد ترامپ ممکن است در صورت شکست در انتخابات ریاست‌‎جمهوری آمریکا حاضر به پذیرفتن نتیجه نشود. او در آخرین مناظره تلویزیونی خود بعد ا این‌که توسط کریس والاس، مجری مناظره، در این رابطه تحت فشار قرار گرفت حاضر به دادن پاسخ صریح نشد و گفت: وقتش که برسد می‌گویم.

نپذیرفتن شکست توسط ترامپ ممکن است موجبات ایجاد شورش و زد و خورد در آمریکا گردد. همچنین اگر نتیجه خیلی نزدیک باشد، ترامپ هم مثل ال گور قانونا می تواند به نتیجه اعتراض کند و خواستار شمارش مجدد آرا شود. او اگر معتقد باشد که در انتخابات تقلب شده، می‌تواند از مقامات ایالت‌هایی که به نظرش در انتخابات دست برده‌اند شکایت کند.

ریک هیسن، یکی از اساتید برجسته حقوق آمریکایی در این باره توضیح می‌دهد: او می‌تواند شکایت کند اما اگر با اختلافی فاحش نتیجه این انتخابات را واگذار کند بعید به نظر می‌رسد که بتواند پرونده را به دادگاه بکشاند. هیسن خاطرنشان کرد که او بیشتر نگران اظهار نظرات ترامپ است که نفرت برانگیز و بی‌سابقه است و می‌تواند در صورت شکست جمهوری خواهان به خشونت در شب انتخابات منجر شود.

جیمز بوپ، یک وکیل قانون اساسی محافظه کار در این باره می‌گوید: صراحتاً براساس سیستم ما اذعان کردن یا نکردن بازنده انتخابات به شکست اصلا مطرح نیست و اهمیتی ندارد؛ نتیجه انتخابات قاطع و غیرقابل بازگشت است. اما اقدام ترامپ تلاشی با هدف برای مشروعیت زدایی از هر نتیجه یا تصمیمی است که خلاف خواسته وی صادر یا مطرح شود. اتفاقی که در دوران زندگی من در عرصه سیاسی آمریکا بی‌سابقه بوده است.


پیشتازی چشمگیر کلینتون

نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که پس از برگزاری سومین و آخرین مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون شانس بسیار بیشتری برای پیروزی در انتخابات نوامبر دارد.

نظرسنجی مشترک پلیتیکو-مورنینگ کانسالت که روز جمعه منتشر شد، حاکی است که 43 درصد رای دهندگان آمریکایی بر این باورند که هیلاری کلینتون پیروز نهایی مناظره اخیر بوده و تنها 26 درصد آنها دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه را پیروز این مناظره دانسته اند.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که 42 درصد مردم آمریکا قصد دارند به کلینتون رای دهند و در مقابل 26 درصد آنها نیز به ترامپ رای خواهند داد.


حمله ترامپ به همسر اوباما

به گزارش دویچه وله، میشل اوباما، بانوی اول آمریکا و از حامیان سرسخت هیلاری کلینتون، نامزد دمکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری بارها در سخنرانی‌های خود به نامزد جمهوری‌خواهان تاخته است.

او اظهارات دونالد ترامپ در مورد آزار جنسی زنان را مورد انتقاد قرار داده، او را به شووینیسم متهم کرده، به سخنان او در مورد معلولان تاخته و کارزار نفرتی که راه انداخته را به باد انتقاد گرفته است.

اینک ترامپ واکنش نشان داده و مستقیما میشل اوباما را هدف حمله قرار داده است. ترامپ جمعه ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) در یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت کارولینای شمالی در مورد خانم اوباما گفت: «ما توسط بازندگان اداره می‌شویم. این‌ها جمعی کودک‌اند، بازنده‌اند. همه آن چه آن‌ها می‌خواهند انجام دهند رقابت انتخاباتی است. رئيس‌جمهور همیشه فقط به دنبال رقابت انتخاباتی است و همسرش نیز دقیقا همین طور است.»

ترامپ ادامه داد: «من همیشه می‌شنوم که میشل اوباما ظاهرا طرفدار هیلاری است. اما این میشل اوباما نبود که گفت "اگر تو نمی‌توانی خانه‌ات را اداره کنی نمی‌توانی کاخ سفید را هم اداره کنی؟" چرا هیچ کس در این مورد حرفی نمی‌زند؟»

ایران پرس نیوز




arzhang September 25, 2016 11:22 AM

خانم جنیفر فلاورز قبلا گفته بود که داره میره جزو تماشچیها این مناظره تلویزیونی بشود حالا ترامپ تصمیم داره صندلی این خانم عوض کند و بیاره جلو در صندلیها رزرو شده برای ادمهای مهم مطمعن نیستم حرکت عقلانی باشه هر چند ترامپ با حرفها یا حرکات جاهلی و لاتی خود محبوب تلویزینی شده ولی مطمعن هستم خانم کلینتون در این مناظره راجع به مشکلات آمریکا میخواهد صحبت کند و اگر ترامپ موضع جنیفر فلاورز براش مهم هست نه مشکلات آمریکا این شکست ایشان در مناظره خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود September 26, 2016 10:17 AM

عجب دوئلی میشه فکر کنم گیس وگیس کشی بشه اگه مونیکا خانم هم دعوت بشه چه شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


کیوان September 26, 2016 10:37 AM

گند و کثافت کل خانواده هیلاری کلینتون رو برداشته، ترامپ باید مونیکا لوینسکی رو هم بیاره، من هیچ دانشگاهی و تحصیل کرده ای رو ندیدم که بخاد به کلینتون رائ بده،

گزارش یا اعتراض به این نظر


masood September 26, 2016 11:24 AM

برنده اصلی و سرفراز بیرون آمدن ازاین میدان مبارزه ترامپ است / پیروز نهایی درانتخابات ۲۰۱۶ دونالدترامپ خواهدبود

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر September 27, 2016 12:10 AM

کلینتون شبیه به یک اشراف زاده ی زورگو هست انقدر تو پول مفت غرقه که خیال می کنه همه چی باید فقط همونطور که اون میخواد پیش بره ترامپ هم معلوم نیست چیز خوبی از آب در بیاد ولی پوز این دموکرات های حراف اگه به خاک‌مالیده بشه عالی میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو September 27, 2016 09:47 AM

خیانتی که اوباما به نام فرجام انجام داد برای جهان هزینه فراوان دارد زایش حکومت اسلامی با پیدایش خمینی همراه بود و این هدیه دمکرات ها به جهانیان بود
حال کلینتون ها که شریک رسمی ایران اسلامی در بنیاد کلینتون هستند نمیتوانند همکاری خود را به تروریست ها پنهان کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نادر September 27, 2016 10:13 AM

فقط منتظر این هستم که ترامپ رییس جمهور بشه تا طرفداران کلینتون برن سماق بمیکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang September 27, 2016 10:44 AM

علت اینکه نظر سنجی انلاین ترامپ را برنده میدونه بخاطر این هست اکثر انها طرفدار ترامپ هستند ولی طرفداران کلینتون که شامل مردم کم در امد سیاهپوستها مهاجرها هستند در انلاین رای یا نظر نمیدند ولی اگر کلاه خودمان قاضی کنیم واضح هست کلینتون زرنگ تر با هوش تر و با تجربه تر از ترامپ هست بطور مثال ترامپ داد و فریاد میزد که در معادله برنامه اتمی به آخوندا ایران پول دادی خانم کلینتون گفت آخوندا به یک نقطعه ای رسیده بودن که قادر بودن در عرض چند هفته بمب اتم بسازند و ما بدون اینکه یک تیر شلیک کنیم برنامه اتمی انها را با پر کردن سرب بستیم آقای ترامپ شما عوض داد و فریاد چه نقشه ای داشتی ؟ که ترامپ هاج و ماج ماند نمیدونست چی بگوید و خیلی مسایل دیگر که ترامپ بازنده بود مثل اوباما تو امریکا بدنیا نیامده یا باید پلیس گشتا پویی تو خیابانها داشته باشیم چون شهرها آمریکا بدتر از شهرهای جنگ زده عراق و سوریه هست یا بحث آلودگی هوا دروغ چینی ها هست یا من انسان عصبانی نیستم یا من نقشه دارم چطوری داعش شکست بدم ولی حاضر نیستم این نقشه را افشا کنم یا من ترسی ندارم برای نشان دادن مالیات که تو میگی ممکنه تقلب کرده باشم ولی منتظرم اول تو نامه های کامپیتوری خودت را که پاک کردی اول به ما نشان بده و من هم مالیاتم نشان میدم یا وقتی به خانمها گفتم خوک نوکر خانه من جوان بودم حالا که قراره رییس جمهور بشوم این حرفها را نمیزنم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush September 27, 2016 02:13 PM

تنها چیزی که دیشب برای من تبدیل به ۱۰۰ درصد شد این بود که این خانم قادر به گفتن حقیقت نیست و در هر جمله ایشان باید شک کرد و این در حوزه‌های رای گیری فراموش نخواهد شد! تا پایان شمردن "جوجه ها" در پاییز ۴۱ روز، ۱۶ ساعت و ۵۶ دقیقه باقی‌ مانده است! در ضمن در تمامی‌ نظر سنجی‌ها آقای ترامپ برنده شده است و "البته" بغیر از "clinton news network cnn"

گزارش یا اعتراض به این نظر


حامد September 27, 2016 04:44 PM

اوباما در سال ٢٠٠٨ در طى مناظره تلويزيونى خود با كلينتون گفته بود كه هيلارى كلينتون براى رييس جمهور شدن هر چيزى كه از دهانش در بياد ميگه مثل اخر مناظره ديشب كه اين زنك بد دهن شروع كرد به اقاى ترامپ بد وبيراه گفتن و خيلى جالبه كه دونالد ترامپ خودش رو تا حد كلينتون پايين نياورد و در جواب گفت تو هر كارى براى خراب كردن شخصيت من مى كنى ولى من هر چه فكر كردم نتوانستم به خانواده تو توهين كنم چون كار خوبى نيست و با اين جمله هيلارى دهن گشاد را سر جاى خودش نشاند ، گرچه بدنام تر از خانواده كلينتون در صحنه سياسى امريكا پيدا نميشه ولى ترامپ با نشان دادن اخلاق از اين مسيله دروى جست بدنام تر وفاسد تر از دمكراتهاى امريكا هيچ كجا پيدا نميشه ، و اميد ان دارم كه پيروزى ترامپ در اينده نزديك مشت محكمى به دهان اين ياوه گويان باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کیوان September 28, 2016 12:02 AM

جالب توجه امثال ارژنگ که طرفدار هیلاری هستند، حالا که دیدن طرامپ از هیلاری پیشی گرفته، شروع کردن به بهونه گیری که مدیا طرفدار ترامپه، مسخره ترین حرفی بود که شنیدم چون تا اونجا که میدونم سی ان ان و اکثر خبر گزاریها تحت نظره دمکراتها هستند، آخه عقل هم خوب چیزیه این زنیکه نزدیک به سی سال در پستهای مهم دولتی و کاخ سفید بود و هیچ غلطی نکرد حالا بعد از سی سال میخواد کاری انجام بده؟ خدا یه عقلی به طرفدارای هیلاری بده، خوبه خوده هیلاری اعلام کرد که من سیاستهای مماشات با جمهوری اسلامی اوباما رو اگه رییس جمهور بشم ادامه میدم، اونوقت موندم چطور بعضیها اسم ایرانی و مخالف جمهوری اسلامی رو رو خودشون گذاشتن، شرف هم خوب چیزیه

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang October 22, 2016 10:57 AM

در یک سال گذشته وقتی کسی نظر من را راجع به نتیجه انتخابات آمریکا میپرسید در یک جمله ساده میگفتم روز بعد از انتخابات آمریکاییها و دنیا دلشان برای شنیدن یا دیدن ترامپ تنگ میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان October 22, 2016 07:20 PM

بنظر من ازوقتی که ترامپ با شروع وانجام حمله های شدیدی را که در مورد حمایت همه جانبه دمکراتها و اوباما بصورت آشکارا از حکومت مافوق تروریستی آخوندها، جمهوری خواهان نیز بطور هماهنگ و متحد با دمکراتها هم سوی شدند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


eva October 23, 2016 01:01 AM

در ایالت متحده آمریکا رسم بر این است که هر سی‌ سال اسناد سری و محرمانه از بایگانی سری آزاد میشود و در اختیار محققان و عموم قرار می‌گیرد ، حال با نگاه به اینکه چه کسی‌ از چه حزبی پست ریاست جمهوری را با چه برنامه‌ای بر عهده داشته و نتیجه سود و ضرر آن برای آمریکا در سیاست داخلی‌ و خارجی‌ چه بود و چه درسی‌ برای دفع ضرر و جلب منفعت برای آمریکا و جهانیان داشته را باید به تجزیه و تحلیل پرداخت و به نتیجه رای داد اما حالا به جای اینگونه نگریستن، مبارزات انتخاباتی پست ریاست جمهوری آمریکا ابر قدرت جهان و بهترین سیستم دموکراسی به دعوای خانوادگی و مسائل رشوه خواری سکس و فرار از مالیات و شو تلویزیونی سقوط کرده و در حال دست و پا زدن و نجات خود از خود کرده شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


مانی October 23, 2016 09:24 AM

این نظر سنجی ها را باید گذاشت در کوزه تمام رسانه ها در اختیار حاجیه خانم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


masuod October 23, 2016 11:45 AM

با این روند که پیش میره خانم چند روز دیگه میگه ترامپ خود من را هم دست مالی کرده وقاحت برای به قدرت رسیدن در کلینتون ها حدومرر نمیشناسند حالا نوبت تن فروشهای خیابانی رسیده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Azad October 23, 2016 03:02 PM

از جامعه ۴۰۰ میلونی آمریکا که داوطلبان ریاست جمهوریش بادعای رسانه های خود آمریکا , یکی دیوانه و زنباز و دیگری روانپریش و خائن و ! میباشد چه انتظاری میتوان داشت ! ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: