آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 مهر ماه 1395 = 25-09 2016

حمله شدیداللحن رئیس دفتر خامنه ای به عربستان

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی جوامع اسلامی اظهارات برخی مفتی‌های عربستانی مبنی بر مجوس خواندن ایرانیان را محکوم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در «مراسم افتتاح 200 مدرسه برکت با 1300 کلاس درس در سراسر کشور هدیه مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان»، گفت:‌ «مقاومت مردم ما تاریخی است. آنها هشت سال با همه تحریم‌ها و محرومیت‌ها به استکبار گفتند که ما تسلیم نمی‌شویم و امام شهدا با هدایت‌ها و هبری‌هایشان ایستادند و مقاومت کردند تا جایی که سازمان ملل مجبور شد صدام را آغازکننده جنگ معرفی کرده و به این جنگ تحمیلی پایان دهد.»

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: «اگر دشمنان خونخوار و قسم‌خورده این کشور درصدی احتمال پیروزی می‌دادند لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند اما یکی از اصلی‌ترین دلایل آن منظره زیبایی بود که از صفحه تلویزیون‌ها پخش شد و سربازان آمریکایی را دیدید که در خلیج فارس چطور زانو زدند و توسط نیروهای ما دستگیر شدند و این کم چیزی نبود و هنوز داغش بر دلشان است.»

وی خاطرنشان کرد: «پیروی از اهل بیت (ع) و امیرالمومنین (ع) قطعاً در این قضیه نقش اساسی دارد. البته به این معنا نیست که به سایر فرق اسلامی بد بگوییم چون اکنون نیاز اصلی جوامع اسلامی اتحاد و یکپارچگی است. اما چند مفتی می‌گویند ایرانیان مجوسی بوده و مسلمان نیستند. یادمان نرفته شما فرزندان ابوجهل و هند جگرخوار هستند و سوابق سیاه شما در تمام تاریخ نمایان است.»



arzhang September 25, 2016 12:23 PM

سازمان ملل هیجوقت نگفت صدام آغازکننده جنگ هست و گرنه ایران میتوانست غرامت مالی بگیره از عراق در قطعنامه ۵۹۸ جنگ ایران-عراق سازمان ملل خواهان تحقیق و برسی ان شد که مقصر شروع جنگ کی بوده که صدام موافقت کرد ولی علی خامنه ای که رییس جمهور ان زمان بود گفت این قسمت درخواست سازمان ملل باید از قطعنامه حذف شود تا ما قبولش کنیم وگرنه جنگ را ادامه میدیم یکی ازین آخوند گلپایگانی شیطان باید بپرسه این نوع تصیمها که در تالار امنیتی سازمان امنیت اتفاق میافته زیر بند ۷ و قانونی هست آمریکا و روسیه که حق وی-تو دارند چی گفتن ؟ چرا تو اخبار نبود ؟ سازمان ملل یک اطاق عمومی داره که هرکه در دلی دارد میتونه تو ان اطاق حرفهاش را بزنه و جنبه قانونی نداره بیشتر مثل جک هست بعد از حمله صدام به کویت یک مشت عرب دلخور از صدام رفتن در اطاق تالار عمومی گفتند صدام جنگ با ایران شروع کرده بعدش گفتن خسارت ناشی از ا ن جنگ ۱۰ میلیون دلار هست نه ۱۰۰ ها بیلیون دلار یعنی آخوند را هم به مسخره گرفتن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: