آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 مهر ماه 1395 = 25-09 2016

آمریکا املاک متعلق به ایران را اجاره می دهد

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده که بنا بر قوانین داخلی این کشور ساختمان ها و بناهای متعلق به ایران اجاره داده شده اند.

به گزارش میزان؛ رسانه های آمریکایی گزارش دادند که وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای درباره دارایی‌ های ایران در خاک این کشور اعلام کرده است که بنا بر قوانین داخلی آمریکا به دلیل هزینه حفظ و نگهداری ساختمان ها و بناهای متعلق به ایران دولت آمریکا حق دارد این ساختمان ها را اجاره دهد.

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه خود آورده است که که ارزش کل ساختمان ها و بناهای متعلق به ایران نزدیک به 50 میلیون دلار است که هنوز جزء دارایی‌های این کشور هستند، اما بنا بر قوانین داخلی آمریکا در خصوص دارایی‌های کشورهای دیگر در صورت قطع رابطه صاحب اصلی کنونی این املاک دولت آمریکا است که می توند این ساختمان ها را برای اجاره به بنگاه‌ها معرفی کند.

براساس گزارش ها این ساختمان ها در شهرهای واشنگتن، سان‌فرانسیسکو، و هیوستون قرار دارند که مهمترین آنها مجتمع آپارتمانی 12 میلیون دلاری سفارت در واشنگتن است.

بنا بر گزارش رسانه های آمریکایی دولت این کشور هم اکنون همه این ساختمان ها را سالانه اجاره می دهد و مبلغ اجاره را تصاحب می کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: