آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 مهر ماه 1395 = 28-09 2016

تجمعات همزمان؛ تهدید واقعی در داخل+فیلم

تجمع بازنشستگان فرهنگی در اعتراض به وضعیت بد معیشتی (فیلم زیر)
برای دومین روز متوالی اپراتورهای پست های فشار قوی برق مقابل سازمان مدیریت تجمع کردند
کارگران: از وعده‌های شفاهی خسته‌ ایم

زینت میرهاشمی

تهدید واقعی در داخل، صدور بحران به خارج

در حالی که در سخن پراکنیهای ولی فقیه به طور مداوم «دشمن خارجی» و «تهدید خارجی» برحسته می شود، وزیر کشور رژیم به «تهدید داخلی» تاکید کرده است.

رحمانی فاضلی وزیر کشور دولت روحانی تهدید واقعی را نارضایتی برآمده از آسیبهای اجتماعی برآورد کرد. وی بیکاری و وضعیت اقتصادی را یکی از مشکلات مردم دانسته و گفت:«از نظر امنیتی نگران تهدیدهای خارجی نیستیم. تهدید واقعی برای ما در داخل و در حوزه آُسیبهای اجتماعی است.» (خبرگزاری حکومتی مهر، سه شنبه 6 مهر)

این کارگزار رژیم، آمارهای بیکاری، اعتیاد، حاشیه نشینی و فقر را پایه تهدید آینده می شمارد. آمارهای ارائه شده از طرف وی مبنی بر بیکاری 60 درصد در برخی شهرها، وجود 11 میلیون حاشیه نشین که در حدود 77 هزار هکتار شامل 2 هراز و 800 محله ساکن هستند، 10 تا 12 هزار معتاد متجاهر، وجود حدود 40 تا 50 درصد افراد کمک بگیر در برخی از استانهای کشور و .... بر تهدید واقعی، شورشهای اجتماعی صحه می گذارد. همان کلمه رمز گذاری شده فتنه که برای ولایت فقیه و ذوب شدگانش تبدیل به کابوس شده است.

دیروز سه شنبه 6 مهر، بازنشستگان فرهنگی در استانهای تهران، خراسان شمالی، یزد، البرز، اصفهان، همدان، کرمانشاه، مشهد، تبریز، شیراز، ایلام، گیلان، گلستان، کرمان و.....در گردهمآییهای خود، بر خواسته های خود تاکید کردند. این رویداد نشان می دهد که برای رژیم ولایت فقیه تهدید واقعی مردم و انباشت نارضایتیها است و صدور بحران به خارج از مرزها و دامن زدن به جنگ و تنش در منطقه برای فرار از «تهدید داخلی» مبنای سیاست ولایت فقیه برای حفظ امنیت نظام است.

پاسدار حسین سلامی در روز دوشنبه 29 شهریور گفت: «اگر ما در خارج از مرزها نجتگیم باید در داخل مرزها بجنگیم، هیچ راه دیگری وجود ندارد.... چون دشمنان ما رو رها نمی کنند یا باید در خارج با اونها بجنگیم یا باید در داخل، حالا ببینید عقل کدام رو میگه؟»


فیلم زیر: تجمع اعتراضی فرهنگيان بازنشسته در شیراز روز سه شنبه




www.youtube.com/watch?v=L098T6hzk2I

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



خورشید September 28, 2016 06:04 AM

شما همه حق مسلمتان را حدود ۱۷۰ سال است از دست داده اید! برایتان متاسفم ! و هنوز که هنوزه نیز در خواب و سر در گمی بسر میبرید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان September 28, 2016 06:30 AM

بنظر من حمایت و شرکت همه جانبه مردم در تجمع فرهنگیان کشور در واقع حمایت از حق هست و یا حمایت از حقوق بشر و آزادی هست! ماباید مبارزه حقیقی و بی امان را از مردم بافرهنگ مصر یاد بگیریم که چگونه با اتحاد جمعی یکدل و یک صدا به از یکدیگر به خیابانها و میدانهای شهر ریختند و تا بازپس گیری میهنشان از چنگال اهریمن( اخوان المسلمین) به خانه نرفتند و تا آخر ایستاند! یکی از مهمترین راههای مبارزه علیه این رژیم اشغالگر و جنایتکار حمایت و شرکت همه مردم از کوچک تا بزرگ بطور هماهنگ درهمین تجمع فرهنگیان و دیگر اقشار یعنی کارگران، پرستاران، مددجویان بهزیستی، دانشجویان و یا بازاریان شرافتمند کشور تا کسب نتیجه پیروزی بدون هیچگونه عقب نشینیی تا به آخر باید ادامه داشته باشد! توجه؛ حمایت نکردن مردم و یا عقب نشینی در این باره یعنی باز هم پیروزی ملاهای سرکوبگر!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش -صیحی September 28, 2016 09:58 AM

مدتیست که موج اعتراضات صنفی واجتماعی روندی رو به گسترش پبدا کرده در چنین شرایطی حکومت اسلامی وکارگزاران آن ضمن هراس از گسترش چنین امواج ویرانگری که گیریبان رژیم را گرفته وهیچ راهکاری و رویکردمناسبی هم پیش رو نمیبیند، تبعا" مثل همیشه میتواند با سرکوب به مقابله با امواج اعتراضی دست بزند
در چنین وضعیتی نیروهای اپوزیسیون برون مرزی ورسانه های فارسی زبان باید نیروی خود را مصروف این مسئله بنمایند تا این جویبارهای از هم گسیخته بهم پیوند بخورند تارودخانه ای بنیان کن بوجود آید واین همان چیزی است که خواب راحت از رژیم ربوده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: