آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 مهر ماه 1395 = 28-09 2016

برنامه کنگره آمریکا برای رهبر با فایل اعدامها

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران امروز با نگرانی نوشت: به گزارش صدای آمریکا، کمیته فرعی امور تروریسم، منع گسترش تسلیحاتی و تجارت وابسته به کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرح موسوم به «قانون تحریم‌های سپاه پاسداران ایران» را طی چند روز آینده به بحث و رای خواهد گذاشت.

این منبع نوشت: در صورت تصویب این طرح، که با حمایت ۱۲ نماینده جمهوریخواه مجلس پیشنهاد شده، وزیر خزانه داری آمریکا موظف می‌شود در مدت ۳۰ روز با ارایه گزارشی به کنگره تعیین کند که آیا سپاه پاسداران دارای مشخصات لازم برای تعیین شدن به عنوان یک نهاد تروریستی می‌شود یا خیر.

از سوی دیگر قانون جدیدی در کنگره آمریکا توسط جمهوری خواهان معرفی شده که در آن ادعاهایی در خصوص اعدام‌های سال ۱۳۶۷ مطرح شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از هافینگتون‌پست، در این زمینه در خصوص اعدام‌های سال ۱۳۶۷ این ادعا مطرح شده که طی چهار ماه در سال ۱۹۸۸ حکومت ایران زندانیان سیاسی را اعدام کرده‌ است و عواملی که مسئول این اقدام بوده‌اند، امروز از مقام‌های رژیم ایران هستند.

این قانون از سازمان ملل خواسته به وضع حقوق بشر در ایران با ایجاد کمیته‌ای ویژه در این زمینه اقدام کند و برای شناسایی افرادی که در آن ماجرا نقش داشته‌اند، تحقیقاتی را صورت دهد.



کوروش September 28, 2016 09:26 PM

این بابا اخوند رئیسی مثل بقیه اخوندهای مجبوری ضد انسانی نه فقط یک قاتل بالفطره است بلکه شریک دزد و رفیق قافله بیت هم هست ایشان تا چند ماه پیش در کنار بقیه مشاغل و عناوین تولیت امامزاده صالح در شمال تهران هم بودلطفا چک کنید ایشان قبرها را بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون و این اواخریک بیلیون تومان میفروخت ۸۰ درصددرامد به بیت و مجری مالی اقا مجتبی میرفت و میرود اکنون ایشان تولیت امام رضا شده و درامدش هزار برابر تمام برنامه اخوندها و افرادشان بر پایه غارت اموال مردم و زمین های دزدی و نفت و بقیه اموال کشور استوار است بیشتر پولها هم به اروپا و امریکا میرود و در اخر دود هوا مانند پول سران دزد وقاتل افریقا و امریکای جنوبی و اروپای شرقی وبقیه ادمکشان و دزدان وقتی سوارمردم بودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش September 28, 2016 09:31 PM

اقای رئیسی قراره وقتی خامنه ای چیز رحمت را سر کشید امام بشه این بابا یکی از قاتلانی است که منتظری در نوارش اسم برده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: