آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 مهر ماه 1395 = 28-09 2016

آیا تب خروج از اتحادیه اروپا بالاتر می رود؟

یک نماینده پارلمان فرانسه گفت: بریگزیت آغاز راه است و تقریبا همه کشورهای اتحادیه اروپا مسیر انگلیس را برای خروج از این اتحادیه طی خواهند کرد.

به گزارش نشریه دیلی اکسپرس، فیلیپ کوردری نماینده پارلمان فرانسه بر این باور است که مخالفت با بروکسل «در همه کشورها» در حال افزایش است و «تقریبا همه کشورها» برای خروج از اتحادیه اروپا تلاش خواهند کرد.
او گفت:‌ «فکر می کنم آنچه که در انگلیس طی برگزاری همه پرسی رخ داد ممکن است تقریبا در همه دیگر کشورها در اتحادیه اروپا رخ دهد.»

تردید های رو به افزایش
وی افزود: «اگر اوضاع را بررسی کنیم در می یابیم که شک و تردیدها درباره اتحادیه اروپا در همه جا رو به افزایش است و جنبش های مردمی در همه کشورهای اروپایی در حال رشد هستند.»
این سیاستمدار نیمه انگلیسی گفت افراد بیشتری با محدودیت های اقتصادی اتحادیه اروپا مخالفت می کنند.
او گفت از تصمیم انگلیس در تابستان امسال برای خروج از اتحادیه اروپا ناامید شد اما اذعان کرد این تصمیم بر اساس نگرانی های قابل درک اتخاذ شد.
او خاطرنشان کرد:‌‌ «ما طی ده سال سیاست های ریاضتی را در سطح اروپا اجرایی کردیم و مردم در زمینه ایجاد فرصت های شغلی، در حوزه های اقتصادی و اجتماعی شاهد پیشرفت نبوده اند.»
او تصریح کرد: «از تصمیم مردم انگلیس متأسفم اما این تصمیم اتخاذ شد و ما نمی توانیم به آن احترام نگذاریم.»
این در حالی است که یک مقام بلندپایه فرانسوی اوایل امسال گفت:‌ «کاهش پیامدهای این اقدام سبب خواهد شد اتحادیه اروپا در معرض خطر قرار گیرد. اصل پیامدها برای محافظت از اروپا بسیار اهمیت دارد.»
یک مقام دیگر نیز گفت:‌ «موفق نشان دادن برگزیت پایانی برای اتحادیه اروپا محسوب می شود.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: