آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 مهر ماه 1395 = 28-09 2016

توهین به شمس و مولوی؛ پاسخ به آخوند بلندپایه

کميته بين المللی نجات پاسارگاد م

حمله «آیت الله بلندپایه» به دوتن از بزرگترین شخصیت های ادبی و فلسفی ایران

پس از خبر برگزاری کنگره ای به نام شمس تبریزی و تدارک نوسازی آرامگاه او، به همت برخی از فرهنگ دوستان، آیت الله صافی اصفهانی که حکومتی ها از او به عنوان «روحانی بلند پایه » نام می برند، در اطلاعیه ای به برگزاری این کنگره و نوسازی آرامگاه شمس به شدت اعتراض کرده و ضمن این که شمس را همجنس گرا خوانده و او را «متجاوز به ناموس مولوی» دانسته اعلام کرده که: «استعمار پیر انگلیس بی اعتنا به همه این مقدسات با کمال بی شرمی و گستاخی در تلاش است تا دست ایتام آل محمد را از قرآن و عترت کوتاه کند و بوسیله امثال مولوی و شمس تبریزی فساد را و بت پرستی را و شهوت رانی را و ناپاکی را و جهل و نادانی و خرافه پرستی را بنام عرفان جایگزین نماید و این پست ترین موجودات را شریف ترین خلق خدا معرفی کند.»

در این اطلاعیه ی بلند او انواع و اقسام ناسزاها را به دو تن از بزرگترین شخصیت های ادبی و فلسفی ایرانی، یعنی مولوی و شمس گفته و به نوعی«امت شیعه» را علیه «اهل تسنن» شورانده و در آخر اعلام خطر کرده که اگر جلوی این نوع کنگره ها گرفته نشود«دیگر نه از اسلام اسمی و نه از قرآن رسمی باقی نخواهد ماند»

باید توجه داشت که این گفته های آیت الله صافی چیز عجیبی نیست؛ از قرن ها پیش بیشتر «روحانیون شیعه» معتقد بوده اند که «مثنوی مولانا را باید با انبر گرفت» یعنی آنقدر ناپاک و «نجس» است که نباید به آن دست زد. حالا از بد روزگار، این آیت الله ها دارند سرزمینی را می گردانند که در فرهنگ اش تنها دروغ گویان و بی خردان و مهر ناشناسان ناپاک اند.



مریم September 28, 2016 07:32 PM

از مولوی:
مازقران مغز را برداشتیم
پوست را پیش خران انداختیم
حالا بگذار ایت اله ها عرعر کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira September 28, 2016 08:35 PM

شمس ضد دکه دین بود
دکه ای که امروز به سفلیس خامنه ای آلوده شده


گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak September 28, 2016 08:50 PM

تا بداند کافر، گبر و یهود
که در این صندوق جز لعنت نبود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آزاد اندیش September 28, 2016 09:20 PM

اول اینکه عنوان این خبر خیلی فریبنده ست ولی کسی جوابی به این آیت الله دیوث در متن این خبر نداده!
دیگه اینکه این هموطنای ما که واسه یه خبر از رجب طیب خودشونو پاره پوره میکنند، چرا واسه دفاع از این بزرگان میهنمان که جزء مفاخر سرزمینمان هستند و از قضا هم لهجه ی همین سینه چاکان رجب طیب هم هستند، صداشون در نمیآد؟!
یعنی اینقدر نسبت به داشته های فرهنگی سرزمینمان بی تفاوت باید باشیم که حتی یه کامنت هم واسه جواب به این مرتیکه فرومایه نخواهیم بنویسیم؟
دوستان کمی با خود بیندیشیم بینیم به چه تیره روزی افتادیم؟
راستی اگر از این به بعد کسی در نزدیکیمان از بی غیرتی حرف زد یادمان باشد که تو یه آیینه به خودمون نگاهی بیندازیم تا یه بی غیرت واقعی رو از نزدیک رویت کرده باشیم
پاینده ایران و ایرانیان با شرف و با غیرت از هر قوم و نژاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


NARIMAAN September 28, 2016 11:34 PM

اگر غیرت داشتیم ۳۸ سال زیر بار ملا نبودیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


سید احمد September 29, 2016 01:01 AM

آخه دوست عزیز چرا این قدر سینه چاک می دی ؟ به مولوی و شمس بد و بیراه می گند ! خوب بگذار بگند این که می شه تعصب تعصب هم همینه که آخوندا طالبشن مثل مگسی که پی نجاست می ره آخوند هم دنبال تعصب من و شماست دیگه همه درس این آخوندا را خوندند همه می دونند اینا آخوندا چه عوضی ها یی هستند شعرهای مولوی را هم می دونیم اگه راست می گید الان وقت محرمه نرید شرکت کنید برید دنبال عشق و حال و طبیعت الان هم که پاییز قشنگ از راه رسیده تو تاسوعا عاشورا شرکت نکنید ببینید دیگه کسی آب روی آسیاب این آخوندای هرزه به تمام معنا می ریزه یا نه ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad September 29, 2016 04:07 PM

اين آخوند پليد نعل وارونه ميزنه آخه مگه همه از وضع حوزه هاى جهل و جنايت بى خبرند كه تو اتهام آن را به شمس تبريزى و مولوى ميزنى، مگر فضيحت آخوند معاديخواه آن هم در منصب وزارت يادت رفته؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: