آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 مهر ماه 1395 = 29-09 2016

دخالت در امور منظقه بر اساس اعتقادهای مذهبی

قم - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درست است که حمایت ایران از گروه های مقاومت اسلامی تهدیدهای احتمالی را از مرزهای کشور دور می کند اما ایران بر اساس اعتقادهای مذهبی و مبانی انسانی به این گروه ها کمک می کند.

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی روز پنجشنبه در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای روحانی مدافع حرم در سالن همایش های مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) قم با اشاره به این که انقلاب اسلامی مبنای حرکت خود را بر روی معارف دینی قرار داده است، افزود: امروز حضور نیروهای مدافع ارزش های اسلامی در سراسر جهان بر مبنای عمل به احکام الهی انجام می شود.

وی بیان کرد: حضور روحانیت در صحنه های نبرد نشان می دهد، ایران به دنبال حفظ ارزش های دینی و انسانی است و در این راه شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرده است.



اردشیر September 29, 2016 09:09 PM

از اونجا که هرچی که پاسدارها میگن برعکسش درسته و واقعیت های رخ داده هم عکس این ادعاهای جماعت پاسدار رو‌ ثابت می کنه می فهمیم که حمایت آخوندهای دست نشانده از گروههای تروریستی یا به قول خودشون مقاومت تنها و تنها جنبه ی راهبردی و سیاسی و در رایتای تامین منافع ارباب ابوعلی پوتین توسط مامور کا گ ب در ایران علی خامنه ای انجام میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: