آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 مهر ماه 1395 = 29-09 2016

حادثه هولناک در ایستگاه قطار نیوجرسی + فیلم

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از رسانه های آمریکایی گزارش داد بر اثر برخورد واگن یک قطار با ایستگاه در شهر نیوجرسی بیش از یکصد نفر زخمی شدند. (فیلم زیر)

حال برخی از مجروحین وخیم اعلام شده است. برخی گزارشها حاکیست که در این حادثه تعدادی کشته و تعداد دیگری از مسافران در میان قراضه های آهن قطار گرفتار شده اند.

از تعداد دقیق مسافران این قطار و علت حادثه هنوز اطلاعی در دست نیست. پلیس می گوید در حال بررسی این حادثه است.

گزارش سی ان ان: این قطار که پر از مسافر بود با سرعت زیاد وارد ایستگاه هوبوکن شده است. شاهدان می گویند در نتیجه خروج یکی از واگنهای قطار از ریل و برخورد آن به ساختمان ایستگاه قطار در نیوجرسی، بخشی از ساختمان ایستگاه فرویخته است و در نتیجه شکستن لوله های آب، از سقف آب جاری شده است.

شمار زیادی نیروی امدادی و خودروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده اند. حتی هلیکوپتر امدادی به محل اعزام شده است. هم اکنون ماموران آتش نشانی سعی می کنند با بریدن بدنه واگنها قطار افراد گیر افتاده را خارج کنند.

برخی شاهدان گفته اند که لوکوموتیو این قطار مستقیما از خط خارج شده و به ساختمان ایستگاه برخورد کرده است. این اتفاق در ساعات صبح (به وقت محلی) رخ داده است که مسافران زیادی در ایستگاه منتظر سوار شدن به قطار بوده اند.





www.youtube.com/watch?v=dcSzMJHWzMo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: