آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 مهر ماه 1395 = 30-09 2016

جمهوری اسلامی درد بی‌درمانی برای آمریکا

امام جمعه سمنان گفت: جمهوری اسلامی درد بی‌درمانی برای آمریکاست و سپاه و بسیج امروز مایه استواری نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسؤولان مرکز استان سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس 5 در سمنان با شرکت 10 هزار نفر از بسیجیان در منطقه عمومی سمنان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران درد بی‌درمانی برای آمریکاست و دولتمردان این کشور هر چه دست و پا می‌زنند و تحریم می‌کنند؛ به جایی نمی‌رسند.

وی تصریح کرد: آمریکا گفته است ایران حق ندارد در خلیج فارس رزمایش داشته باشد و مقام معظم رهبری فرمودند که این غلط اضافی را نکن، خلیج فارس خانه ماست و شما چه حقی دارید که می‌گویید در خانه خودمان کاری نکنیم.

امام جمعه سمنان خطاب به آمریکایی‌ها گفت: مگر شما کدخدا هستید که برای دیگران حکم می‌کنید؛ خدا امام راحل عظیم‌الشأن را رحمت کند که فرمودند آمریکا مثل سگ است؛ اگر فرار کنید، دنبال شما می‌آید و اگر بایستید، او هم می‌ایستد و ملت ایران تا آخرین قطره خون ایستاده است و تا آخرین نفس مقابل آمریکا خواهد ماند.

شاهچراغی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران نهادهای انقلابی فراوانی دارد که به امر امام تأسیس شده‌اند و همه آن‌ها مقدس و همه نهادها در خدمت نظام، مردم و رهبری هستند.

وی تصریح کرد: امام راحل با نور خدایی، این نهادها را برپا کرد و یکی از این نهادها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است.

امام جمعه سمنان گفت: امروز باید دانست چرا آمریکا از سپاه پاسداران بیزار است؛ امام فرمود آمریکا از هر که بدش آمد، بدانید برای نظام مفید است.

شاهچراغی با اشاره به توانمندی دفاعی و نیروی عظیم فرهنگی موجود در سپاه و بسیج افزود: سپاه پاسداران هم با دشمن خارجی می‌جنگد و هم با فتنه سال 88 مقابله کرد و با منافقان و دشمنان داخلی جنگید و سپاه چنین مقامی دارد؛ امام راحل فرمود که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: