آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 مهر ماه 1395 = 04-10 2016

لغو دیدارهای مهم معاون صدراعظم آلمان در تهران

دیدار علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و زیگمار گابریل معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان که قرار بود امروز برگزار شود لغو شد. همچنین اعلام شد جواد ظریف نیز با این مقام آلمانی دیدار نمی کند.

علی لاریجانی، بالاترین مقام حکومت ایران بود که این مقام آلمانی برنامه داشته است در تهران با وی دیدار کند.

سخنگوی وزیر اقتصاد آلمان گفته که هیچ دلیلی برای لغو این دیدار اعلام نشده است.

براساس این گزارش زیگمار گابریل معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان هفته گذشته پیش ازسفربه تهران گفته بود عادی‌سازی روابط با حکومت ایران فقط در شرایطی صورت می گیرد که رژیم تهران، اسرائیل را به رسمیت بشناسد.

وی همچنین گفته بود در سفر قریب‌الوقوعش به تهران درباره نقش رژیم ایران در سوریه و وضعیت حقوق بشر این کشور با مقامات تهران گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش تسنیم، روزنامه تاگس اشپیگل آلمان امروز در خبری نوشت که "علی لاریجانی"، رئیس پارلمان ایران به دلیل انتقادهای "زیگمار گابریل"، معاون صدر اعظم آلمان به شرایط حقوق بشر در ایران در سفرش به تهران دیدار با وی را رد کرد.

روزنامه استاندارد آلمان هم در انتشار خبری در این باره از لغو یکی از مهم ترین برنامه های کاری گابریل در سفرش به تهران که دیدار با رئیس پارلمان بود خبرداد.

یک سخنگوی وزیر اقتصاد آلمان با اعلام این خبر تاکید کرد که دلایل لغو این دیدار اعلام نشده است.

رئیس قوه قضائیه روز گذشته در واکنش به اظهارات مقام آلمانی گفته بود: مقامات جمهوری اسلامی به امثال وزیر آلمان اجازه دخالت در امور داخلی خود را نخواهند داد و بنده به دولت و وزیر خارجه پیشنهاد می کنم که اجازه ندهند چنین افرادی وارد کشور شوند.

آملی لاریجانی گفت: ظاهراً ایشان در خواب گرانی به سر می برد و نمی داند جمهوری اسلامی سی و چند سال است که برای مقاومت در برابر چنین خواسته هایی فشارهای زیادی را در مسیر اعتقاد خود تحمل کرده است.



arzhang October 1, 2016 12:42 AM

وقتی آخوندا میگند از آرمان فلسطین هیچگاه و تحت هیچ شرایطی دست نخواهند کشید منظورشان کدام فلیسطینها هستند کناره باختری یا مردم غزه ؟ چون من هیج فلیسطینی نمیشناسم دوست آخوندا ایران باشند نه کسی مثل نصراله از علی خامنه ای تعریف و تمجید میکند نه هیج فلیسطینیی شیعه شده یا همان یک گروه کوچک تروریست حماس هم که حالا رفتن دوست عربستان شدن محمودعباس هم که پیش نتانیاهو بود راجع به صلح صحبت میکرد فقط علی خامنه ای میمونه با حوضش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira October 1, 2016 02:44 AM

فضولی در کار مردم خاورمیانه حمایت نیست
علی گدا بمیر
جهان شاد گردد


گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab October 3, 2016 10:43 PM

درود
کاملا درست میگوید آقای لاریجانی دولت آلمان یا هر کس دیگر نباید از حقوقه بشر صحبت کند تا آقای لاریجانی و برادران بکشند و بدزدند البته ایشان گماشته خامنه ای است و تراوشات ایشان را بازگو میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang October 4, 2016 05:21 PM

تا زمانیکه علی خامنه ای زنده هست اوضاع اقتصادی و سیاسی ایران نه تنها بهتر نمیشه بلکه روز به روز بدتر هم میشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر October 4, 2016 09:22 PM

به بیان دیگر جرات دیدار با وزیر اقتصاد آلمان را نداشتند، نه ظریف نه لاریجانی

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid October 4, 2016 10:52 PM

آخوند های ابله چرا مثل بچه ها قهر میکنید اگر به افکار ارتجاعی تان مطمئن هستید و کک در تنبانتان نیست با طرف صحبت کنید و قانعش کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: