آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 مهر ماه 1395 = 01-10 2016

قتل یک مهره امنیتی نزدیک به سلیمانی+عکس

آمدنیوز: فرمانده پیشین سپاه سایبری که مدتی در وزارت اطلاعات و زمانی در سپاه فعالیت داشت، در منزل خود توسط نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات به قتل رسید.

«محمدحسین تاجیک» متولد ۲۷ شهریورماه ۱۳۶۰، که از دانشجویان نخبه‌ی ایران در رشته‌ی فیزیک بود، در ساعت ۱۵ بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۵ تیرماه ۱۳۹۵ با حضور پدرش و یکی از کارکنان حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات در منزل خود واقع در شرق تهران به قتل رسیده است.

«منابع خبری»، از همان نخستین ساعات قتل این پرسنل وزارت اطلاعات، در جریان این قتل قرار گرفتند اما تا این تاریخ برای اطمینان از صحت آن و به دست آوردن اطلاعات بیشتر از اطلاع‌رسانی عمومی خودداری کردند.

«محمد تاجیک» (پدر مقتول) با نام مستعار امنیتی (حاج ولی)، از پرسنل قدیمی وزارت اطلاعات است که در زمان وقوع قتل‌های زنجیره‌ای روشنفکران و منتقدین جمهوری اسلامی در دهه‌ی ۷۰ شمسی، نقش عمده‌ای را در انجام این قتل‌ها بر عهده داشت. وی پس از مدتی توسط وزارت اطلاعات دولت سیدمحمد خاتمی اخراج و در دولت احمدی‌نژاد به محل کار خود بازگردانده شد.

وی در زمان قتل فرزندش، در منزل او حضور داشته و مقتول طی تماس با «منبع خبری» اعلام کرده که: پدرم به همراه یکی از کارکنان «حفا واجا» در حال ورود به منزل است و پس از خروج وی تماس مجدد برقرار خواهد شد، اما «محمدحسین تاجیک» یک‌ساعت پس از ورود پدرخود و همکار سابقش به قتل رسیده است.

شیوه‌ی قتل این پرسنل فنی وزارت اطلاعات مشخص نیست، اما منابع خبری از خون‌ریزی وی به هنگام شستشو در غسال‌خانه‌ی بهشت زهرای تهران و پلاستیک‌های دور جسد وی (برای عدم خون‌ریزی بر کفن) و هم‌چنین عدم کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی، با فشار وزارت اطلاعات خبر داده‌اند.

«محمدحسین تاجیک» برادرزاده‌ی نصرت‌الله تاجیک است که مدتی به اتهام تهیه‌ی «دوربین‌های دید در شب» در زمان تحریم‌های سنگین، در بریتانیا بازداشت بوده است.

«محمدحسین تاجیک» که دریافت کننده‌ی مدال نقره‌ی المپیاد ریاضی دانش‌آموزی بود توسط پدر خود وارد وزارت اطلاعات شد و تا فروردین ۱۳۹۲ با «اداره فنی معاونت امنیت واجا»، «زعیم»، «اداره‌ی سیاسی قرارگاه ثارالله سپاه»، «معاونت فنی واجا»، «جانشین ریاست و معاون عملیات قرارگاه خیبر)»، نقسا (نیروی قدس سپاه پاسداران)» و... همکاری داشته است. وی در مردادماه ۱۳۹۲ با حکم معاونت عملیات وزارت اطلاعات به اتهام جاسوسی بازداشت و به بازداشتگاه مخفی هجرت متعلق به وزارت اطلاعات منتقل شد. پس از آن در شهریورماه به زیر زمین بند ۲۰۹ انتقال یافت و تحت شکنجه‌‌های وحشیانه توسط معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات (معاونت ضد) قرار گرفت.

یک «منبع آگاه خبری» می‌گوید که ماموران وزارت اطلاعات برای اخذ اعتراف از وی، اقدام به «ریختن آب جوش بر آلت تناسلی» او کرده بودند و وی را به مدت شش ماه در داخل قبری (داخل بند ۲۰۹) قرار داده بودند که بالای سر وی پرژکتور روشن بوده تا بدین طریق از او اعتراف‌گیری کنند.

«تاجیک» در نهایت پس از انتقال به چندین بازداشتگاه و شکنجه‌های شدید، در بهمن‌ماه سال ۹۳ با انتقال به دادسرای مقدس (اوین) با کفالت پدر خود از بازداشت موقت آزاد گردید و پس از آن به بیمارستان‌های سجاد (نیروی انتظامی) و قمر بنی‌هاشم (وزارت اطلاعات) منتقل شد. پس از آزادی، پرونده «محمدحسین تاجیک» به اتهام جاسوسی، برای شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست ابوالقاسم صلواتی ارسال گردید.

پرونده‌ی «تاجیک» پیش از قتل، مدت زیادی در «معاونت امنیت» دفتر رهبری قرار داشت و قرار بود وی از این عفو استفاده کند، اما چند روز پیش از قتل، پاسخ این دفتر برای «استفاده از عفو رهبری» منفی اعلام شد و قرار بود وی در ۲۱ تیرماه برای رسیدگی به اتهامات خود در شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب حاضر شود که ۵ روز پیش از آن به قتل رسید.

وی به سه زبان انگلیسی، عربی و عبری تسلط کامل داشت و یکی از نخبگان اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای امنیتی محسوب می‌شد. «تاجیک» دوستی صمیمی‌ای نیز با سردار «قاسم سلیمانی» داشته است.



امیر ارشادی October 1, 2016 01:03 AM

تاجیک در ۱۵ تیر کشته میشود ماجرا چیست که در مهر ماه خبرش
میرسد بعد از حدود نزدیک به چهار ماه !

گزارش یا اعتراض به این نظر


شری October 1, 2016 05:13 AM

البته باعث تاسف است که فرزندان و جوانان باهوش و نخبه که سرمایه ایران زمین هستند، توسط پدران وی والدین پهن مغز و خودفروش به بیراهه کشیده می شوند و به جای آباد کردن و و ساختن و کارهای مفید برای میهن و هم میهن خود، طعمهء مار های، ضحاک ماردوش ( خامنه‌ای) ،و ضحاکان دیگر چه در داخل و چه در خارج از ایران؟، می شوند افسوس افسوس این همه بی خردی و کوته فکری و احمقییت فکر می کنند تا ابد می توانند در مسند قدرت باشند و طلا درو کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز October 1, 2016 06:16 PM

وقتی با دوستان سلیمانی اینگونه رفتار می شود خدا رحم کند به دشمنانش!

گزارش یا اعتراض به این نظر


افشين October 1, 2016 09:52 PM

شماها هم مثل پدر ديوث اين فريب خورده هستيد بقول يه نفر كه مىگفت
دستى بهم براريد
فرقى با هم نداريد
شما اين اخبار رو فقط جهت ايجاد رعب و وحشت بين مخاطبينتون منتشر مى كنيد
از شماها حرومزاده تر پيدا نميشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem October 2, 2016 09:51 AM

اخه نخبه باشی و با قاتلان و دزدانو چپاول گران همکاری کنی ؟شرط اول نخبگی اینست که با جانیان و دزدان همکاری نکنی و دیدیم نتیجه همکاری با این قاتلان به کجا میکشد ایشان برای اثبات سر سپردگی خود چه ریشی گذاشته کسی نیست بگوید مرد حسابی تو مرد نخبه با این قاتلان چه وجه مشترکی داشتی ؟این قاتلان نخبه ها را یا فراری میدهن یا ازشان کار میکشن و هر وقت نیاز ندارن آنها را سر بنست میکنن نمونه هم زیاد داریم سر نگون باد حکومت کثیف اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: