آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 مهر ماه 1395 = 01-10 2016

می‌ گویند مدافعان حرم برای پول می‌ جنگند

ننگ و نفرین بر کسانی که می‌گویند مدافعان حرم برای پول می‌جنگند

جانشین نیروی زمینی سپاه گفت: ننگ و نفرین بر کسانی که در فضای مجازی می‌گویند مدافعان حرم برای پول می‌جنگند، در حالی که این‌ها غیر از حقوق مصوب سازمانی، مبلغ دیگری دریافت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر «شهید محمدرضا الوانی» از شهدای مدافع حرم نیروی زمینی سپاه صبح امروز(شنبه) و با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده این نیرو در ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشییع شد. پیکر شهید الوانی پس از تشییع در همدان خاکسپاری خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع «شهید سجاد زبرجدی سهراب» نیز با حضور تعدادی از فرماندهان در شهرری تشییع و خاکسپاری شده است.

بنا بر این گزارش، سردار عبدالله عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر «شهید محمد رضا الوانی» که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید، گفت: مردان صادق، با خدا عهد و پیمان بستند و بر عهدی که بستند وفا کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: سال گذشته در سوریه، حلب و در منطقه بسیار سختی گیر کرده بودیم؛ منطقه ای که در آن ارتفاعی به بلندی ۵۰ متر در سه کیلومتر وجود داشت که بر بلندای آن دشمن تروریستی - تکفیری با سد کردن حرکت مدافعین حرم، وضعیتی همچون شلمچه ایجاد کرده بود.

سردار عراقی با بیان اینکه در این منطقه عملیاتی دشمن با موشک های ۲۳میلی متری مانع حرکت مدافعین حرم شده بود، افزود: ما زمانی که دنبال تعدادی داوطلب می‌گشتیم تا خط شکنی کند، محمد رضا الوانی اولین نفری بود که داوطلبانه تکبیر گویان به سمت دشمن حرکت کرد و بعد از هجوم برق آسای او بود که پشت سر او نیروها حرکت کردند و بدین شکل خط شکسته شد و مدافعین حرم بر جاده حلب به حما مسلط شدند.

وی با تاکید براینکه رزمندگان مدافع حرم شبانه روز در مناطق عملیاتی سوریه حضوری فعال داشتند، تصریح کرد: هرچند عزیزانی را در دفاع از حرم اهل بیت از دست داده ایم اما با این وجود چنانچه ولی امر ما فرمان دهد، همه ما فدایی خواهیم شد زیرا معتقدیم این لباس پاسداری لباس کفن ماست و باب شهادت در جبهه اسلام نیز بسته نیست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: ما همچنان در برابر استکبار جهانی می ایستیم زیرا استکبار جهانی که در راس آنها آمریکا و اسرائیل قرار دارند همواره برای ما مانع تراشی می‌کنند؛ به همین خاطر اعلام می‌کنیم سینه سپر کرده و گوش به فرمان ولایت، هر جبهه ای برای ما مانند کربلا و شلمچه خواهد بود.

سردار عراقی با بیان اینکه مطابق فرمان ولایت جبهه مقاومت باید تقویت شود و برای ما شلمچه، شام و عراق فرقی نمی‌کند، گفت: ننگ و نفرین بر کسانی که در خلوت های خود و در فضای مجازی می گویند اینها برای پول می روند و می‌جنگند، در حالی که این عزیزان به غیر از حقوق مصوب سازمانی، مبلغ دیگری دریافت نمی‌کنند و این هم به این دلیل است که ما وظیفه مان ادامه دادن راه اباعبدالله(ع) است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: