آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 مهر ماه 1395 = 01-10 2016

توصیه اخیر رهبر به معنای تایید روحانی نبود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با «بسیج»:
توصیه اخیر امام خامنه‌ای، به معنای تایید دیگران نبود/ نیروهای انقلابی، فضا را برای انتخاب رییس‌جمهور در تراز انقلاب فراهم کنند
حاجی صادقی با اشاره به اینکه این احتمال قوی وجود داشت که با حضور برخی افراد، در صحنه انتخابات وضعیت دوقطبی در جامعه تشدید شود، افزود: البته باید دقت داشته باشیم این توصیه به معنای تائید دیگران نبوده است.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نصیحت اخیر امام خامنه ای به یکی از چهره های سیاسی مبنی بر مصلحت نبودن برای حضور در انتخابات گفت: امام مسلمین بر همه حق پدری دارد و نصیحت اخیر رهبری نیز از سر خیرخواهی برای شخص مورد نظر و هم نیروهای انقلابی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این احتمال قوی وجود داشت که با حضور برخی افراد، در صحنه انتخابات وضعیت دوقطبی در جامعه تشدید شود، افزود: البته باید دقت داشته باشیم این توصیه به معنای تائید دیگران نبوده است.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه شکر نعمت ولایت اطاعت از دستورات است، ادامه داد: رهبری معظم انقلاب در داستان اخیر کار بسیار بزرگ و دلسوزانه ای انجام دادند و امیدواریم نیروهای انقلاب با درک شرایط، ضمن پرهیز از اختلافات، فضا را برای انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب فراهم کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: