آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 آبان ماه 1395 = 05-11 2016

بازداشت به شیوه مافیائی در حکومت خامنه ای

گلرخ ابراهیمی نویسنده و فعال حقوق بشر است و باید محکومیت حبس ۶ سال زندان با اتهام «توهین به مقدسات» از طریق نوشتن داستان منتشر نشده‌ای در مورد اجرای حکم «مخوف» سنگسار، را تحمل کند.”

گلرخ ابراهیمی همسر آرش صادقی طی ملاقاتی با مادر خود در زندان اوین، شرحی از شیوه‌ی بازداشت و نوع برخورد مأموران با خود را برای وی بازگو کرد
.
گلرخ ابراهیمی‌ایریایی در این‌باره گفته است: «وقتی که داشتند در را می‌شکستند، از جایی که ما در خانه مستاجر بودیم و نمی‌خواستم صدمه‌ای به منزل وارد شود و می‌دانستم که بالاخره وارد می‌شوند، محبور شدم درب منزل را باز کنم، همین که درب را باز کردم بدون هیچ حکمی و با نشان دادن کارتی وارد منزل شدن هر چه گفتم شما چه کسی هستید و از کجا می‌آیید؟ کارت شناسایی یا حکم نشان دهید توجه نکردند و به من دستبند و چشم‌بند زدند و گفتند به زندان اوین انتقالت می‌دهیم.»
وی ادامه داد: به مأمورین که لباس شخصی بودند گفتم حداقل بگذارید داروهایم را بردارم، آنها گفتند که دارو به چه دردت می‌خورد؟ تو دیگر به دارو نیازی نداری، عمری برایت باقی نمانده! همان‌جا می‌مانی تا بمیری! مرا جلوی همسایه‌ها با چشم‌بند و دست‌بند به پایین بردند و سوار ماشین کردند، ماشین حرکت کرد و احساس کردم به سوی اوین می‌رویم. وارد که شدیم گفتند چشم‌بندت را بردار، دیدم در اوین هستیم. مرا به اجرای احکام دادسرای اوین بردند آن‌جا گفتم که چه بدرفتاری با من شد و گفتم من وسایلم و داروهای آسم را با خود نیاورده‌ام. بعد از کلی کلنجار قبول کردند همراه با سه نفر مامور اجرای احکام به خانه برگردم و وسایل و داروهایم را بردارم و دوباره به اوین برگشتیم.»
«طاهره ابراهیمی ایریایی» مادر گلرخ ابراهیمی ایریایی در این‌باره به خبرنگار «سحام» گفته است: گلرخ خیلی نگران اعتصاب آرش بود و می‌گفت آرش دارو مصرف می‌کند و کتفش زیر شکنجه اطلاعات سپاه آسیب دیده است!
وی افزود: گلرخ خیلی بی‌تابی آرش را می‌کرد و می‌گفت به آقای حاجیلو (دادیار زندان اوین) می‌گویم بگذارید آرش را ببینم و از او بخواهم اعتصابش را بشکند، آرش حال خوبی ندارد! آقای حاجیلو می‌گوید: «تا وقتی که آرش در اعتصاب است، ملاقات شما ممنوع است.»
مادر گلرخ ابراهیمی ایریایی در پایان می‌گوید: «من حال خوبی ندارم و چند روز پیش جراحی کرده‌ام و در نوبت جراحی کمرم هستم، نمی‌دانم که می‌توانم باز هم به ملاقات گلرخ بروم یا نه.
گلرخ ابراهیمی ایریایی روز دوشنیه سوم آبان‌ماه ۹۵ در پی یورش مأموران قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران به منزل خود، برای اجرای حکم شش سال زندان، بازداشت شده است.
همزمان با بازداشت او، همسرش «آرش صادقی» دانشجوی سابق دانشگاه علامه طباطبایی و زندانی سیاسی محبوس در بند هشت زندان اوین در اعتراض به بازداشت همسرش «گلرخ ایرایی» دست به اعتصاب غذا زده است.
در سیزدهمین روز از اعتصاب غذای آرش صادقی، وی به دلیل «افت شدید فشار»، «کاهش وزن» و «عدم مصرف دارو» در وضعیت هشدار دهنده‌ای قرار گرفته است.
وی طی روز‌های گذشته از سوی مسئولان زندان اوین تهدید شده «تا زمانی در اعتصاب به سر می‌برد، از امکان ملاقات با همسرش محروم است.»



mitra October 24, 2016 01:01 PM

وقتی ترس داماان یک جامعه بخصوص بی تفاوت به اصول
اخلاقی به قانون پذبرفته وباری به هر جهت در زندگی حیوانانی
رار گرفته وقتی چندین میلیون انسان خود کرده قبول شرا یط را پذرفته اند باید شابئط را قبول کنند خود کرده را تدبیر نیست با تاسف بسیار

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم November 5, 2016 06:25 PM

قوه قضاییه زده روی دست هیتلرو نازی ها
بامید محاکمه مراجع تقلید شیعه و در رأس ان مردک چلاق تریاکی

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang November 6, 2016 03:47 AM

بعضیها میگند این حیوانهای پاسدار و بسیج که خودشان بالای قانون میدونند وعلی خامنه ای رهبرحالا خیلی بهتر و پیشرفته تر از گذشته شدن در زمان خمینی اعدام دختران باکره ممنوع بود، دختران باکره ای که به اعدام محکوم می شدند شب قبل یک سپاهی قول پیکرمیفرستادن پیشش و آن به دختر بچه معصوم قول میداد که اگر با ایشان عروسی کند حکم اعدامش لغو میکنند که طفله دختر جواب مثبت میداد که زود یک مراسم عروسی بر پا میکردند که همه مهمانها پاسدارمرد بودن پاسدر اولیه که مامور برداشتن باکره بود بعدش نوبت بقیه پاسداران بود که به ان دخترمعصوم تا صبح تجاوز میکردند و صبح هم اعدام و چون این دخترها به جرم تروریستی مجاهدین خلق و چند نفر به جرم جاسوس اسراییل محکوم شده بودن برای خمینی و پاسداران مثل فرمان خدا بود اجرا کردن و احساس خجالت و پشیمانی نمیکردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: