آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 18 مهر ماه 1395 = 09-10 2016

ترامپ؛ پدری که به دخترش هم چشم دارد!

"ناقوس مرگ" برای کارزار انتخاباتی ترامپ

شمار فزاینده ای از سران حزب جمهوریخواه آمریکا که حمایت خود را از نامزدی ترامپ اعلام کرده بودند از او خواسته اند از این رقابت ها کناره گیری کند. همچنين افرادي ديگر در حزب به تكاپو افتاده اند تا بر اساس قوانين حزب او را مجبور به كناره گيري كنند.

شبکه سی ان ان به تازگی فایلی صوتی از چندین ساعت مصاحبه‌های ترامپ با مجری معروف رادیو این شبکه را منتشر کرده که در آن ترامپ صحبت‌های بسیار بد و مبتذلی را درباره دختر خودش مطرح کرده است.
 
سی ان ان گزارش داد؛ ترامپ در چندین مصاحبه با استرن حتی به توضیح جزئیات به ظاهر و اندام دختر خودش هم پرداخته است.

او در بخشی از سخنان خود درباره ایوانکا، دخترش در مصاحبه‌ای مربوط به اکتبر سال 2006 میلادی گفته: ایوانکا همیشه شهوت انگیز بوده است. او قدی بلند دارد و بسیار زیبا است.

اظهارات زشت ترامپ درباره دخترش نشان می‌دهد که وی از صحبتهای اینچنینی درباره دخترش نیز ابایی ندارد.

جزئیات این مکالمه و توصیفات ترامپ درباره مسائل جنسی براساس آنچه که سی ان ان گزارش داده، بسیار زننده و غیرقابل انتشار در این خبر است.

به گزارش ایسنا،  سوابق دیرینه ترامپ در بیان اظهارات ضد زن و وارد شدن به صحبت‌های مبتذل حول محور روابط جنسی هنگامی جنبه تاریک‌تر و زشت‌تری به خود گرفت که روزنامه واشنگتن پست جمعه شب نواری ویدیوئی از ترامپ مربوط به سال 2005 میلادی منتشر کرد که حاوی حرف‌های بسیار مبتذلی درباره روابطش با زنان و اینکه چون یک فرد مشهور است می‌تواند هر کار بخواهد با زنان انجام دهد بود.


"ناقوس مرگ" برای کارزار انتخاباتی ترامپ

نشریه هیل وابسته به کنگره آمریکا در سرمقاله ای به رسوایی های اخلاقی دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و نوشت: نمی توان یک منحرف جنسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرد

در این گزارش آمده است جمعه شب سخنانی درباره اظهارات زشت و رکیک جنسی ترامپ در آمریکا منتشر شد. حتی جمهوری خواهان همانند بیشتر آمریکایی ها درباره سخنان زشت ترامپ درباره زنان اعلام کردند حالشان از این سخنان بهم خورده است .

در حالی که ترامپ اقدام به توصیف رفتار زشتش در قبال زنان و بوسیدن آنها بدون رضایتشان کرده است، می توان گفت این ها سخنانی است که در توصیف آزار جنسی گفته می شود.

بسیاری بر این باورند که دموکرات ها از این اتفاق خوشحال هستند. این که آیا این موضوع همانند ناقوس مرگ برای ترامپ است یا خیر، بستگی به رأی دهندگان دارد.

اما نباید اشتباه کرد. دلیلی برای خوشحالی وجود ندارد. تنها نفرت و اندوهی عمیق سیاست ما را در خود گرفته است. نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا یک منحرف اصلاح ناپذیر است.

ما نمی توانیم اجازه دهیم مردی که دختران ما را بی ارزش می کند و به پسران ما آموزش می دهد که می توان با زنان به عنوان یک انسان رفتار نکرد، رئیس جمهور شود.

این دیدگاه یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. او همان کسی است که می خواهد هدایت جهان را در دست گیرد و از ما محافظت کند.

رفتارهای دونالد ترامپ خطری برای همه ما محسوب می شود. از این رو، آیا هم اکنون جمهوری خواهان از او حمایت خواهند کرد؟

جمهوری خواهان می گویند حالشان از سخنان او بهم می خورد. آنها برای کشور و آینده حزبشان باید اثبات کنند کارهای بیشتری می توانند انجام دهند.




saeed October 8, 2016 07:29 PM

واقعا جای تأسف داره که بعد از ۸ سال که از سلطه حزب دموکرات بر کاخ سفید میگذره ، همه امید ما به این بود که با روی کار آمدن یک رییس جمهور جمهوریخواه مقتدر نظیر زنده یاد رونالد ریگان ، بتوانیم شاهد پایان بی عرضگی های دموکراتها باشیم ولی متاسفانه شاهدیم که ترامپ هم فاقد اون شرایط ایده آل هست ، گویی که الان در آمریکا قحط الرجال شده !

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاهين October 9, 2016 01:38 PM

خجالت بكشيد
از خدا بترسيد
يه ذره اخلاق داشته باشيد
هيچ اتهامى عليه ترامپ نداشتيد حالا اين مزخرفات رو بهش مى بنديد
شرم اوره

گزارش یا اعتراض به این نظر


کامران فرزان October 9, 2016 06:16 PM

از روز اول مشخص بود که هیلاری و ترامپ هر دو برگزیده ی لابی اسرائیل هستند ان ها هیلاری را بالا آوردند و ترامپ را بالا آوردند تا آمریکائیان بین بد و بدتر مجبور به انتخاب هیلاری بشوند و حالا در لحظات آخر مشغول مفتضح کردن ترامپ هستند تا حسابی انتخابات را مهندسی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


shamim October 9, 2016 09:35 PM

چرا دموکراتها از کلینتون و زن کلینتون صحبت نمی کنند مگر یادتان رفته که خود کلنتون در کاخ سفید با دیگران سکس داشته ! ! تازه خود این زنک هم با دیگران به خاطر تلافی کردن سکس داشته ! به هر صورت همه اشتباهی میکنند ! مهم ان است که اصل مطلب بگیرید که دانلد چه میگوید ! فقط این را میدانم که اگراین زن بیاید دیگر امیدی به بهبود وضعیت امریکا نیست من خیلی دوست داشم که یک زن ریسس جمهور میشد ولی نه ان زنک!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak October 9, 2016 10:34 PM

خیلی عجیبه ، این بابا ده ، یازده سال پیش چند حرف مفت زد و برای این حرفها معذرت هم خواست
اما حالا یک عده میخواهند که از این آب گن آلود یازده سال پیش ماهی بگیرند
چطور شد که دمکرات ها فراموش کردند که کلینتن دمکرات در دوران رئیس جمهوری خود چه اشتباهی کرد
آخه انصاف هم خوب چیزیه ، این جیمی کارتردمکرات با کمک کردن به خلع شاه تمام منطقه را بگند کشید و هزاران و شاید بیش از میلیون نفر را توسط تروریست های اسلامی بکشتن داد و حالا همه فراموشش کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی October 10, 2016 12:04 AM

گر حکم دهند که مست گیرند در شهر هر آنکه هست گیرند من فکر نمی کنم که ترامپ پدر بدی برای فرزندانش بوده و سخنان وی بسیاری از روی کوتاه فکری و حماقت است تا چیز دیگری و بسیاری از سیاستمدارن کنگره آمریکا هم اگر روزی به جایی برسند که آنقدر زیر زره بین مردم و مطبوعات ایالات متحده آمریکا قرار داشته باشند چیزهای بسیار بدتری از آنها پیدا خواهد شد ولی چون آنها زیر زره بین نیستند امروز همه اهل کلیسا هستند ولی البته من نمیگویم که ترامپ آدم بسیار پاکیزه ایی است و خود او هم چنین ادعایی ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کیوان October 10, 2016 12:26 AM

Cnn که تکلیفش مشخصه و به کلینتون نیوز نتورک مشهوره، ولی جای سوال اینجاست که آیا زمانی که این صحبت شده بود آیا ترامپ یک سیاستمدار بود؟دوما چرا بعد از ۱۱ سال این ویدیو رو شده اونهم دقیقا دو روز قبل از مناظره دوم بین دو کاندیدا؟سوما دمکراتها و تمام شبکه های خبری زیر نظر اونها برای رسیدن به اهداف شومشون تمام اخلاقیات که هیچ حتی دست به جنایت هم میزنند، اگر راست میگن چرا از کثافت کاریهای خانواده کلینتون چیزی نمیگن؟هنوز پرونده بنیاد کلینتون در ماجرای زلزله هاییتی که کلاه برداری میلیاردی کرد در بین مردم حل نشده، بالغ بر یک میلیارد دلار برای زلزله زدگان هائیتی پول جمع کرد و فقط کمتر از ده درصد اون پول رو خرج کرد، باج ۳۵ میلیون دلاری از عربستان در قبال گرفتن رضایت از کنگره برای فروش تسلیحات مدرن روز، جریان ایمیلها و دروغ به کنگره،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: