آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 مهر ماه 1395 = 17-10 2016

تاریخ پر است از فرعون و نمرود و هیتلر و خامنه ای

محمد ملکی، فعال برجسته سیاسی و اجتماعی در مصاحیه ای گفته: دیگر مردم کارد به استخوانشان خورده، این وضع ادامه یافتنی نیست و این وضع تغییر خواهد کرد. تاریخ پر است از خامنه‌ ای و...از اینها میان یک چند وقتی و...بعد با خفت و خواری و سرشکستگی میرن زیر خاک.
****


محمد ملکی در این مصاحبه‌ گفت: «بیش از 150کشور در جهان مجازات اعدام را لغو کرده‌اند، ما نمی‌توانیم به دور کشور دیوار بکشیم و اگر امروز شاهدیم که صحبت از حذف مجازات اعدام توسط مسئولان نظام می‌شود به این دلیل است که نظام چاره‌ای به غیر از این ندارد.»

وی افزود: «… بسیار بسیار امیدواریم که این حکم اعدام هر چه زودتر سایه‌اش را از سر این ملت کم کند. این همه خانواده کشته نشوند و خانواده‌ها متلاشی نشوند. این سی و هشت سال نتیجه‌یی که گرفتیم این بود که روز بروز اعتیاد و عواملی که موجب اعدام می‌شود بیشتر شده به‌خصوص اعتیاد یعنی ما نتیجه نگرفتیم. بهمین خاطر 150نفر از نمایندگان مجلس آمدند و این موضوع را طرح کردند. زیر زیرها هم برنامه‌ای وجود دارد.»

محمد ملکی در رابطه با قوه قضایه گفت: «قوه قضاییه تا حالا نشان داده که واقعاً یک قوه مستقل نیست قوه‌ای هست که تحت‌تاثیر وزارت اطلاعات است و خودم بارها زندان بودم بارها بازجویی شدم، آنچه که خود بازجوها می‌گویند، وقتی من به آنها می‌گفتم آقا من این مسأله را مطرح می‌کنم، شما در دادگاه از من بخواهید، بازجو می‌گفت دادگاه چیه این حرف‌ها چیه هر چی بگویی، ما می‌گوییم قاضی هم انجام می‌دهد. خیلی‌ها گفتند که حاضرند شهادت بدهند بنابراین قوه ‌قضاییه ما قوه ‌قضاییه نیستش. یک چیزی درست کردن و نشاندن آنجا و این وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه هست که تصمیم می‌گیره، چه‌کارش بکنند و کدام زندان ببرند چقدر به آن زندان بدهند و مجبورن اطاعت بکنند و اطاعت هم می‌کنند.»

«نزدیک انتخابات باز شروع می‌کنند می‌گویند این بده و آن خوبه آن بدتره و این بهتره این بازیهایی که چهل سال سر مردم در می‌آورند… بگویند آقا این قوانین باید تغییر بکنه این شورای نگهبان برود کنار، مردم هر چیزی را می‌خواهند انتخاب بکنند و رأی بدهند، این نماینده مردم هست اگر این نیست پس چه شرکتی بکنیم، ... فکر می‌کنم مردم باید یک مقداری الآن که شرایط جهانی مساعد هستش و در داخل هم مساعده، دیگر مردم کارد به استخوانشان خورده یک تکانی و چیزی بکنند که حتماً و معتقدم که خواهند کرد، به زودی مردم واقعاً دیگر کارد به استخوانشان خورده. ... این وضع ادامه یافتنی نیست و این وضع تغییر خواهد کرد و شما مطمئن باشید و من به شما قول می‌دهم.»

محمد ملکی افزود: «ما گام به گام داریم به سوی اهدافی که مردم دارند، پیش می‌رویم بشرطی که مردم ترس را بگذارند کنار… می‌ترسند ببرند زندان هر چه زیادتر ببرند زندان متلاشی‌تر می‌شود، ترک بر میداره، اینها چقدر زندان چقدر شکنجه می‌کنند الآن هم که این فایل صوتی آقای منتظری آبرو و حیثیت برای اینها در دنیا نگذاشته هر جایی و هر شبی در یک نقطه دنیا جمع می‌شوند، که افشا می‌کنند با عکس و تفسیرات و غیره و معلوم می‌شود که چه جنایتی در آن سال شده که هنوز هم قسمت اعظم‌اش معلوم نشده. در هر حال من امیدوارم مردم قدری هوشیار باشن و بیدار بشن و نترسن… . اگر قراراست از کسی بترسیم از خدا بترسیم اگر هم قرار نیست که هیچی، اینها کی هستن و چی هستن تاریخ پر است از علی خامنه‌ای و نمی‌دانم فرعون و نمرود از این هیتلرها از اینها هست میان یک چند وقتی چیزی می‌کنند و با خفت و خواری و سرشکستگی میرن زیر خاک».



seek October 23, 2016 09:16 AM

تاریخ همچنین پر است از شهروندانی روانپریش که از انسانهایی روانپریشتر از خودشان حمایت می کنند و فرمانبردار آنها هستند رفتارهیتلرو خامنه ای و غیره نتیجه آموزشهای اجتماعی سرزمینی هستند که در آن رشد کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: