آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 مهر ماه 1395 = 18-10 2016

تازه ترین اظهارات سرکرده سپاه علیه روحانی

دیگربان: محمد‌علی جعفری٬ فرمانده کل سپاه پاسداران می‌گوید شماری از مقام‌های جمهوری اسلامی با دیدگاه‌های رهبر «ناهماهنگ» هستند.

وی همچنین «خوشبینی» آنها به غرب را «نگران کننده» خوانده و از «نگاه به بیرون» آنها برای حل مشکلات کشور انتقاد کرده است.
جعفری گفته بود فرد مسلمان نباید به آمریکایی‌ها «دل ببندد.»

روز گذشته نیز علی سعیدی٬ نماینده ولی فقیه در سپاه گفته بود که «امروز ما با دولتی روبه‌رو هستیم که با برخی از مسائل با اصول و مبانی حضرت امام و رهبری زاویه و چالش دارد.»

وی افزوده بود این «آقایان» از رو به سپاه «حساسیت» دارند که این نیرو «از اصول و مبانی دفاع می‌کند و می‌گوید در سیاست خارجی ما باید سیاست انقلابی را در پیش بگیریم. ما نباید در برابر دشمن تسلیم شویم و نباید کرنش و ذلت نشان دهیم.»




arzhang October 18, 2016 02:30 PM

جعفری گفته فرد مسلمان نباید به آمریکایی‌ها «دل ببندد » چطوری میتونه توضیح بده که خوشبخترین پولدارترین آزادترین مخصوصا از نظر پوشیدن حجاب اسلامی در آمریکا و اسراییل زندگی میکنند ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


سیامک October 18, 2016 08:09 PM

آقای جعفری شما که مسلمان نیستید و کافر تشریف دارید لطفان دهان گشادت را ببند و آرام جان بدر کن که بد روزگاری در انتظارت میباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ford October 18, 2016 08:44 PM

حضرت محمد و امامان هم در ١٤٥٠ سال پيش ديد خوب و نيز دلخوشى به آمريكا نداشتند حضرت فاطمه و خديجه هم از فيسبوك متنفر بودند، حضرت ابوالفضل موبايل هوشمند نداشت و هيچوقت ماشين فورد آمريكايى سوار نمى شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: