آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 مهر ماه 1395 = 18-10 2016

بیش از 10 برابر جمعیت نطنز در تهران ساکنند

نماینده نطنز در مجلس گفت: کمبود امکانات بهداشتی، آموزشی و شغلی برای مردم نطنز مشکلات زیادی به وجود آورده و موجب رشد مهاجرت مردم به تهران شده است. بیش از 10 برابر جمعیت فعلی نطنر در تهران زندگی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، مرتضی صفاری نطنزی در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت امام حسین(ع) گفت: به جای بیانیه سیاسی و تذکرنامه‌های تکراری ترجیح می‌دهم مشکلات حوزه انتخابیه‌ام را بیان کنم.

وی سپس به معرفی آثار فراوان میراث مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی پرداخت و افزود: با وجود ظرفیت و پتانسیل‌های فراوان، حوزه انتخابیه‌ام از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد. فقدان طرح آمایش سرزمینی و نبود راهبرد مشخص اجتماعی و فرهنگی مانع توسعه نطنز شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کاهش میزان بارندگی موجب افت ذخائر آبی 400 قنات در حوزه انتخابیه‌اش شده، افزود: به دلیل کمبود آب شرب، مردم ساعت‌ها فاقد آب آشامیدنی هستند. از مسئولان وزارت نیرو و استانی می‌خواهم به تعهدات‌شان در این زمینه به درستی عمل کنند.

نماینده نطنز در مجلس تعطیلی صنایع و رشد بیکاری را از دیگر مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌اش برشمرد و اظهار کرد: بهره‌برداری بی‌ضابطه از معادن سنگ نطنز عامل آلودگی محیط زیست و مشکلات عدیده برای مردم منطقه شده است. مردم نطنز نمی‌پذیرند که عده‌ای برای تامین منافع شخصی چهره شهر و طبیعت آنها را تخریب کنند، بدون آنکه ریالی برای توسعه نطنز هزینه شود. مسئولان وزارت صنعت با چه استدلالی چنین اجازه به بهره‌برداران معادن نطنز داده‌اند؟



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: