آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 مهر ماه 1395 = 18-10 2016

ارز؛ دلار بار دیگر روند صعودی به خود گرفت

دلار در روزهای پایانی نخستین ماه پاییزی وارد کانال 3600 تومانی شد و در کف آن به فروش رسید.

یک روز پس از آنکه دلار بیشترین افت روزانه یک ماه گذشته خود را با نزدیک شدن به ابتدای محدوده 3 هزار و 590 تومان ثبت کرده بود، بار دیگر روند صعودی به خود گرفت.

افت 7 تومانی قیمت دلار در روز دوشنبه بیشترین کاهش این ارز از 24شهریورماه بود اما در روز میانی هفته جاری قیمت دلار بار دیگر به محدوده 3600 تومانی ورود پیدا کرد و در کف این کانال آرام گرفت. بر این اساس هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز سه شنبه 3600 تومان به فروش رفت تا به نسبت روز ما قبل خود 10 تومان افزایش قیمت را ثبت کرده باشد.

برخلاف افزایش قیمت دلار، روز سه شنبه، سکه تمام بهار آزادی در مسیر نزولی قرار گرفت و به قیمت یک میلیون و 93 هزار تومان رسید. سکه نیم بهار نیز در جریان معاملات روز سه شنبه 553 هزار تومان به فروش رسید.

در بازار آزاد امروز تهران قیمت یورو به 3984 تومان، پوند 4458 تومان و درهم امارات 986 تومان رسید، اما لیر ترکیه بدون تغییر به نرخ 1182 تومان معامله شد.



عباس October 19, 2016 03:02 AM

هر چه میتوانید دلار بخریم که اگر رژیم سقوط کند باید ۷۰ هزار تومان بخریم و در صورت ماندن رژیم چه برجام زهر بروند و چه نروند باید کم کم بالای ۱۰ هزار تومان بخریم قیمت دلار با بالا رفتن قیمت خانه در زمان محمود بالا نرفت تا اینکه با تورم بالای ۳۰۰ درصدی مواجه شدیم و دلار فقط ۳ برابر شد و در زمان به کار آمدن حسن فریدون تا کنون دلار تکانی نخورده در صورتی که در ایران ماهیانه ۱۰ تا ۲۰ درصد تورم اجناس داریم قیمت منزل و زمین تکانی نخورده چون خریدار دیگر توان خرید را ندارد و تا حدودی هم در بر روی اختلاسهای نجومی بسته شده و کسی به ندرت جرأت ختلاسهای میلیاردی را دارد و از زمان روی کار آمدن محمود خان آبدارچی تا کنون تورم در ایران ۳ هزار برابر تورم آمریکا بوده در صورتی که دلار آمریکا در برابر ريال ایران ۳ برابر شده و اکنون دیگر قضاوت بر عهده شماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: