آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 مهر ماه 1395 = 20-10 2016

تمرین مختلط پسران و دختران ملی‌پوش در ایران

رئیس فدراسیون اسکیت در مورد تمرین مختلط دختران و پسران اسکیت گفت: در کنار هم تمرین کردند، اما رعایت موازین شرعی انجام شده است.
فریبا محمدیان در خصوص تخلف اسکیت‌‌بازان تیم ملی سرعت کشورمان اظهار کرد: متاسفانه در یکی از خبرگزاری‌ها تصاویری از اردوی تمرینی ملی‌پوشان اسکیت سرعت مشاهده کردم، مبنی بر اینکه تیم ملی اسکیت سرعت آقایان و بانوان در کنار هم با یکدیگر به تمرین پرداختند از آنجا که ما مربی زن در رشته سرعت در حد بین المللی نداریم و با شرایط بد اقتصادی نتوانستیم این امر را محقق کنیم از یکی از مربیان با تجربه فدراسیون جهانی دعوت کرده‌ایم تا به ایران سفر کند.
وی افزود: تیم ملی اسکیت سرعت در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی در دو پیست 200 و 400 متر به طور مجزا به تمرین می‌پردازند با تحقیقاتی که انجام دادم مطلع شدم برای تبادل گام‌ها با رعایت کامل موازین شرعی اسکیت بازان دختر و پسر دور آخر مرحله تمرین خود را به صورتی که پسران در جلو صف و دختران در انتهای صف ایستادند، به تمرین پرداختند.
محمدیان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر علاوه بر تمرینات عملی دوره‌های تئوری نیز با این مربی برگزار کردیم. دوره‌های آموزشی اسکیت سرعت نیز مانند کلاس‌های دانشگاهی به صورت مختلط با رعایت تمام موازین و اصول شرعی برگزار شد.
رئیس فدراسیون اسکیت در ادامه گفت: بدون تردید من از این مسئله متأثر شدم و برخورد انضباطی خواهم کرد و تصاویر منتشر شده در آن خبرگزاری را تکذیب می‌کنم چرا که با گزارش همکارانم در فدراسیون که در محل تمرینات حضور داشتند این مسئله دروغ محض است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: