آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 30 مهر ماه 1395 = 21-10 2016

ویکی لیکس ایمیل‌های شخصی اوباما را فاش کرد

برای شریک انتخاباتی کلینتون سورپرایز داریم

پایگاه اینترنتی ویکی لیکس از امروز تا یک هفته ایمیل های محرمانه باراک اوباما را منتشر می کند. در اولین روز انتشار این دسته از ایمیل ها، شش مجموعه از ایمیل های اوباما و جان پودستا رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون بر روی خروجی این پایگاه اینترنتی قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، سی ان بی سی گزارش داد، وبسایت ویکی لیکس در تازه ترین اقدام خود بخش نخست ایمیل های سرقت شده از باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را به همراه آدرس ایمیلهای شخصی وی فاش کرده است.

ویکی لیکس فاش کرده است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در پایان رقابت های انتخاباتی سال 2008 میلادی از این آدرس ایمیل شخصی استفاده می کرده است: [email protected].

پنج ایمیل از ایمیل های هک شده اوباما مربوط به نامه نگاری هایی بوده است که وی با جان پودستا رئیس کمپین هیلاری کلینتون داشته است. این ایمیل ها نشان می دهد که تیم اوباما حتی پیش از روز انتخابات 2008 تمرکز زیادی روی تشکیل دولت جدید داشته است.

سرویس مخفی و نهادهای اطلاعاتی آمریکا درباره احتمال دسترسی سرویس های جاسوسی خارجی به دستگاه های ارتباطاتی رئیس جمهور آمریکا ابراز نگرانی کرده بودند . در نهایت، با طراحی یک سامانه امن این شرایط را برای رئیس جمهور آمریکا فراهم کردند تا از گوشی بلک بری خود استفاده نماید.

افشای ایمیل های شخصی اوباما توسط ویکی لیکس، که به گفته مقامهای اطلاعاتی توسط سرویس های جاسوسی روسیه سرقت شده، نشان می دهد که نگرانی سرویس های اطلاعاتی آمریکا نسبت به ارتباطات اینترنتی اوباما بی دلیل نبوده است.


برای شریک انتخاباتی کلینتون سورپرایز داریم

پایگاه اینترنتی ویکی لیکس در صفحه توییتر خود نوشت که در نظر دارد اطلاعاتی مربوط به تیم کین، شریک انتخاباتی هیلاری کلینتون منتشر کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پایگاه اینترنتی ویکی لیکس اعلام کرده که قصد دارد درباره تیم کین، معاون کلینتون و دونا برازیل، رئیس موقت کمیته ملی حزب دموکرات دست به افشاگری بزند.

این در حالی است که این پایگاه اینترنتی پیش از این نیز دست به افشاگری‌های متعددی علیه دموکرات‌ها زده است.

ویکی‌لیکس در صفحه توییتر خود نوشت: برای تیم کین و دونا برازیل یک سورپرایز داریم.



کیوان October 22, 2016 01:51 AM

حزب دمکرات میخواهد به هر قیمتی هیلاری رو رییس جمهور کنن اینکه، دولت آمریکا در حال حاضر بیش از بیست ترلیون دلار کسری بودجه داره و باید به آتش جنگ در خاورمیانه دامن زده بشه تا حزب دمکرات بتونه با فروش تسلیحات نظامی به کشورهای درگیر جنگ تا حدی این کسری بودجه رو تامین کنه، و اینکار تنها از دست هیلاری کلینتون بر میاد، از همین حالا هیلاری روسیه و کره شمالی رو تهدید به حمله اتمی کرده و اعلام کرده در صورت حمله ایران به اسراییل به ایران حمله نظامی خواهد کرد، ولی ترامپ استراتژی جنگ اقتصادی رو قبول داره، در کل مرگ میلیونها کودک و انسانهای بیگناه برای حزب دمکرات و هیلاری هیچ ارزشی نداره، فقط سود حاصل از فروش تسلیحات براشون مهمه،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: