آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 آبان ماه 1395 = 22-10 2016

اقتصاد مقاومتی؛ هشدار روحانی درباره بحران بیکاری


روحانی امروز گفته: بزرگترین مشکل کشور در سال‌های آینده، بیکاری است و باید سرمایه های کوچک و بزرگ تجمیع شود و رونق تولید بوجود بیاید.

روحانی که در همایش روز روستا و عشایر سخنرانی می کرد، گفت: حاشیه نشینی شهرها که امروز یکی از معضلات بزرگ برای کلانشهرهاست که بسیاری از آسیب های اجتماعی از حاشیه نشینی و یا نبود اشتغال و بیکاری نشأت می گیرد، مربوط به بی توجهی به شرایط زندگی روستاییان است.

روحانی گفت: همه باید برای حل معضل کشور که نبود اشتغال و بیکاری برای نسل جوان تحصیل کرده به ویژه زنان و دختران است تلاش کنند.

روحانی گفت: مگر توان ما چقدر است برای اشتغال؟ ما حتما با این امکانات نمی‌توانیم، باید یک حرکت بزرگ شروع شود و باید سرمایه‌های داخلی و خارجی جذب و رونق ایجاد شود.



arzhang October 22, 2016 12:41 PM

در تمام دنیا برای جذب سرمایه خارجی اول نماد کاپیتالیسم مثل مکدونالد میره اگر کسی آن را آتشش نزد انوقت سرمایه میاد و روحانی ۲ سال پیش اینکار میخواست بکنه ولی خامنه ای تهدید کرد آتشش میزنه حتی روحانی خواست سر خامنه ای را کلاه بگذاره رستوران گوشت حلال ک ف سی ترکیه را بیاره خامنه ای گفت آنهم را آتش میزنه بعدش گفتند ما باید منتظر باشیم خامنه ای بمیره چون تا موقعی که ایشان زنده هست اقتصاد ایران درست شدنی نیست حالا روحانی از تعداد بیکارها ترسیده چون میدونه همانطور که میشه با ۳ میلیون بر کشوری حکومت کرد با ۳ میلیون هم میشه انقلاب کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: