آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 آبان ماه 1395 = 14-11 2016

بحث دزدیهای رئیس محترم قوه قضائیه در مجلس

محمد صادقی، نماینده مجلس شورای اسلامی از تهران امروز در صحبتهای خود گفت: در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی درباره افتتاح حسابهای متعدد شخصی به‌ نام رئیس محترم قوه قضاییه در فضای مجازی و حقیقی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه طبق گفته وزیراقتصاد این کار از 20 سال پیش انجام می‌شده اضافه کرد: کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حسابهای شخصی واریز شود بویژه‌ این‌که بخش قابل توجهی از وجوه واریزی به این حسابها متعلق به اشخاص حقیقی است متعلق به اصحاب دعوا در محاکم حقوقی و کیفری و بعضاً متعلق به متهمان در دادسراهاست.

وی افزود: سؤال من این هست که کدام موازین شرعی اجازه می‌دهد قوه قضاییه در این وجوه تصرف بکند این وجوه را سپرده گذاری بکند و سود حاصله را تملک بکند؟.


روحانی: هرچه بگندد نمکش می زنند، وای به روزی که بگندد نمک! (فیلم زیر)

چرا هزار میلیارد تومان از درآمد بیت المال باید به حسابهای شخصی صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه واریز شود؟

منابع خبری شبکه جهانی "دُرّ تی وی" از وجود ۶۳ حساب شخصی با موجودی ۱۰۰۰ میلیارد تومان متعلق به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه خبر دادند.

پایه این فساد کلان صورت گرفته توسط رئیس قوه قضائیه را ناصر سراج، رئیس بازرسی کل کشور اعلام و کمیته سه نفری تشکیل شده از نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده دولت و نماینده قوه قضائیه تایید کرده اند.

لازم به ذکر است که ۶۳ حساب شخصی متعلق به رئیس قوه قضائیه با موجودی ۱۰۰۰ میلیارد تومان، تنها تک امضای صادق لاریجانی را دارد و تاکنون سه نفر از قوه قضائیه و دو نفر از بانک ملی که اقدام به افشای این فساد کلان کرده اند، بازداشت شده اند.




www.youtube.com/watch?v=no5TKRpm1MQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Mahtab October 23, 2016 11:49 AM

چه بخور بخوری در این کشور ملازده شده، آخوند کثیف بچه باز ببینید چه کارها که نمیکنند از اون علی چلاق بچه باز گرفته تا اون پایین ترین و بخصوص این جانیان گدا گرسنه عراقی همگی دارند غارت میکنند و جنایات میکنند و بچه های بیگناه ایران را میکشند و یا زندانی میکنند و خودشون به غارت و بچه بازی مشقولند، چرا ما مردم ساکتیم و صدامون در نمیاد!!

گزارش یا اعتراض به این نظر


masood October 23, 2016 11:57 AM

مردمی در فلاکت // دزدانی در قداست

گزارش یا اعتراض به این نظر


کامران October 23, 2016 12:41 PM

باور کنید و خدا رو شکرکنید که اقایان محترمی مثل بابک زنجانی و مه افرید خسروی و دیگر دوستان … مقداری از این پولها رو از دست این اخوندها خارج کردند وگرنه این ملاها میخوردند و هارتر میشدند
این بی پدرها اصلا سیری ناپذیرند و هیچ رحمی به ملت ندارند
من توصیه میکنم به ملت ایران که بخورید منابع و پولهای مملکت رو اگر بدستتان میرسه و توانایی ان را دارید وگرنه این حرومزاده ها بد جوری دارند میخورند و میبرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو October 23, 2016 12:55 PM

این جاسوس عرب در ایران از خانواده عراقی هستند
که صدام از عراق بیرون کرد حال از ایرانیان اینگونه انتقام
میگیرند بازداشت این فرد جان ایرانیان را نجات میدهد
لاری، جانی دستات رو شد نوبت توست پست فطرت بی شرف

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid October 23, 2016 08:06 PM

در فردای سرنگونی آخوندهای جنایتکار تمام اینها را باید از ریش دار زد و فرستاد پیش پدر جدشان آیت اله نوری که در مشروطیت به سزای اعمالش رسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali October 26, 2016 11:32 AM

این است مملکت امام زمان ببینید این کشور را به چه روزی انداختند فکر میکنید این حکومت میماند ظلم پایدار نیست


گزارش یا اعتراض به این نظر


وای بحال ایران !!! October 26, 2016 12:54 PM

"غارت اسلامی ایران با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت"

گزارش یا اعتراض به این نظر


عماد October 26, 2016 04:18 PM

رییس قوه قضاییه کلاهبردار،شهردار کلاش،دادستانی کلاهبردار،سرداران سپاه همینطور،خود رهبر که سردسته همه اینها ،مجلسیها،قاضیها،مدیران بانکها،هم در این دولت و هم ماقبلیها وزرا ،رییس جمهورها،اخوندها در مراکز تصمیم گیری همه وقتی که میشنویم همه در حال دزدی هستند،یعنی احدی در این نظام نون حلال خور نیست،وحالا خبر میرسه که قاری قرآن هم بچه باز،این نشون میده که درخت جمهوری اسلامی که نهالش ۳۸ سال پیش کاشته شد عملاً و علناً به گ و ه نشسته ،،پس شاخ و برگها و میوه های این درخت که همون گردانندگان این سیستم هستند همه بوی فاضلاب میدهند غیر از اینه ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem November 14, 2016 09:05 PM

عجب اینجاست که کسانی که این غارت را رو کردن دست گیر شدن! ! ! هر کجای دیگر بود مردم به خیابان ها میریختن و تا مجازات نمیشدن (این چپاول گران یعنی رییس قوه ظالمه و همه آنها که با این جنایت کار همکاری کردن )به خانه بر نمیگشتن ما ملت مسخ شدیم از خود حرکتی نداریم عجب دزدیها و جنایات ها که در این مملکت نمیشه و ما همه ساکت و نظاره گریم ! ! ! ! آن قرآن خان بچه باز هم داره هنوز قرآن بلغور میکنه بقیه هم ماشالله ماشالله میگن تف به شرف نداشته اینها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: