آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 آبان ماه 1395 = 23-10 2016

درخواست‌های غیراخلاقی برای بازی در نقش کوتاه

روزنامه جام جم: علاقه‌مندان بازیگری بعضا گول حرف‌های خوش آب و رنگ را می‌خورند و از هر راهی برای رفتن به سینما استفاده می‌کنند و اینجاست که پای سودجویان و فرصت طلبان به میدان بازیگرسازی! باز می‌شود. گاهی درخواست‌های جنسی به جای یک نقش کوتاه؛ گاهی پول زیاد و گاهی هم هر دو!

آیا واقعا نقش‌ها در فیلمها خرید و فروش می‌شود؟ اگر خرید و فروش می‌شود به چه قیمتی است؟

این روزنامه در ادامه آورده است؛ خیلی‌ها می‌گویند مثل روز روشن است که نقش‌ها را هم می‌خرند و هم می‌فروشند اما چون قراردادی نوشته نمی‌شود و صرفا پرداخت پول و دریافت یک نقش مناسب در میان است، ثابت کردنش کار هرکسی نیست.

اما تا آنجا که ما بررسی کردیم قیمت یک نقش خوب حدود 150 میلیون است. البته گاهی برای نقش‌های استثنایی قیمت‌ها بسیار بالاتر و حتی نجومی می‌شوند. مدیر یک آموزشگاه بازیگری درباره نقش اول شدن به هنرجویش وعده می‌دهد: اگر قیافه‌ات بهتر بود دستم بازتر می‌شد، اما با این چهره‌ باید خرج کنی. اگر نقش اول می‌خواهی 150 میلیون تومان! اما تضمین می‌کنم نقش ات خوب باشد!

علاقه‌مندان بازیگری بعضا گول حرف‌های خوش آب و رنگ را می‌خورند و از هر راهی برای رفتن به سینما استفاده می‌کنند و اینجاست که پای سودجویان و فرصت طلبان به میدان بازیگرسازی! باز می‌شود. گاهی درخواست‌های جنسی به جای یک نقش کوتاه؛ گاهی پول زیاد و گاهی هم هر دو!



Azad October 23, 2016 02:47 PM

فاحشه خانه ای بوسعت سیمای ایران ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Maria October 26, 2016 04:13 AM

زمانى كه منشى اموزشگاه بازيگرى بازيكده هوس ميكند كه يك شبه بازيگر شود واستاد را از راه بدر وخانواده اى را پريشان ميكند اين نشان ازفساددر جامعه هنرى البته نه همه وفساد دخترانيست كه اخيرا در ايران براى معروف شدن دست به هر كارى ميزنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: