آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 آبان ماه 1395 = 24-10 2016

فیلم؛ تجمع در تهران: ضرب و شتم بانوی باردار

خبرگزاری هرانا – عصر امروز جمع کثیری از هواداران محمدعلی طاهری، در اعتراض به بی‌خبری از این زندانی عقیدتی بار دیگر درمقابل بیمارستان بقیه الله تهران دست به تجمع مسالمت‌آمیز زدند که هم‌چون تجمعات روز‌های اخیر این تجمع نیز مورد حمله نیروهای پلیس امنیت تهران قرار گرفت (فیلم زیر)، تعداد زیادی از این شهروندان مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته و دهها نفر بازداشت شدند. شاهدان عینی از ضرب‌ وشتم «بانویی باردار» توسط نیروهای امنیتی خبر دادند.


بازداشت محمد علی طاهری خودسرانه است

«شیرین عبادی» حقوقدان، مدافع حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل در بررسی وضعیت بنیان‌گذار زندانی عرفان حلقه گفته: «ادامه بازداشت آقای طاهری بدون دلیل موجه قانونی، از مصادیق بازداشت‌های خودسرانه است.»

اظهارات این برنده جایزه صلح نوبل در حالی است که امروز دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ (۲۴ اکتبر ۲۰۱۶)، و در ۲۷مین روز از اعتصاب غذای اعتراضی محمد علی طاهری، پنجمین روز متوالی است که جمعی از شاگردان محمد علی طاهری که طبق گزارش‌ها تعدادشان به بیش از ۳۰۰۰ نفر رسیده است، در مقابل بیمارستان بقیه‌الله اعظم در تهران دست به تجمع اعتراضی زده‌اند.

در این تجمع مسالمت‌آمیز معترضان با در دست تصاویری از بنیان‌گذار زندانی عرفان حلقه و همچنین با دادن شاخه‌های گل به ماموران امنیتی، و دعوت به آرامش، خواستار آگاهی یافتن از وضعیت این زندانی عقیدتی شدند.

گزارشگر خبرگزاری عرفان در مقابل بیمارستان بقیه‌الله در تهران گفته “تجمع مسالمت‌آمیز معترضان در نهایت با حمله نیروهای امنیتی موتورسوار ضد شورش به خشونت کشیده شد و تعدادی از معترضین توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.»




www.youtube.com/watch?v=Xq906CM-BjM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



arzhang October 25, 2016 12:13 AM

محمدعلی طاهری بهانه هست اصل نظام نشانه هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush October 25, 2016 01:30 AM

كسانى كه عربده ميزنند الله اكبر كه تعدادشان هم خيلى كم است از ارازل و اوباش حكومت هستند كه بگويند ما دنبال اسلام هستم نه به دنبال ازادى طاهرى

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang October 25, 2016 08:08 AM

جناب آقای کورش این حرف شما کاملا درست نیست یک مسلمان ۲ بار با صدا بلند میگوید الله اكبر یکبار همانطور که شما گفتید و ۳۷ ساله تو ایران مد شده که خمینی به مریدان ارازل و اوباش خود گفته بود پشت اسلام قایم بشویم و با داد زدن الله اكبر خارجیها را بترسانیم یا بگوییم ما بهتر از شما هستیم چون دین ما بهتر از شما هست ولی یک زمان دیگری هست که مسلمان با صدا بلند میگوید الله اكبر که خودش در ترس هست چون یک اتفاق شیطانی یا آدمکشی را با چشم خود داره میبینه و به وحشت افتاده و برای خنثی کردن و آرامش روحش با صدا بلند میگوید الله اكبر و ما این را در تظاهرات خونین بیداری اعراب و کشتن بی رحمانه سران عرب مثل بشار اسد میبینیم یا میشنویم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush October 26, 2016 01:09 AM

اقاى ارژنگ گرامى
،شما مطمن باش با شعار الله و اكبر به هر بهانه به سود ادمخوارها تمام خواهد شد ،،هيچ ملتى با شعار الله و اكبر به ازادى نرسيده ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: