آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 آبان ماه 1395 = 24-10 2016

برخی مسئولان در جمع معارضین قرار گرفته‌اند

محمدحسین صفارهرندی٬ مشاور فرهنگی فرمانده سپاه گفته برخی مسئولان معتقدند «انقلابی‌گری با اداره نظام قابل جمع نیست» و آنها در حال حاضر «در جمع معارضین انقلاب قرار» گرفته‌اند.

به گزارش دیگربان، صفار هرندی نامی از اکبر هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی نبرده٬ اما گفته آن‌ها «در برخی از سمت‌های کشور منصوب شده و در اداره کشور مسئولیت دارند» و در گذشته از پایه‌گذاران «جامعه دینی» بوده‌اند.

وی افزوده که روح‌الله خمینی معتقد بود «به این افراد نباید مسئولیت اداره کشور داد» و «امروز افرادی در اداره کشور قرار دارند که فکر و حرف آن‌ها‌‌ همان فکر و حرف نهضت آزادی است.»

مشاور فرهنگی فرمانده سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به محمد خاتمی تاخته و گفته «در دولت اصلاحات شعارهایی از جمله گفت‌وگوی تمدن‌ها مطرح شد و در برخی موارد زیاده‌روی‌هایی نیز انجام می‌شد.»

به گفته وی «حاصل این تجربه این بود که در‌‌ همان دوره‌ای که ما پیشنهاد گفت‌وگوی تمدن‌ها‌ را داده بودیم ما را به عنوان محور شرارت معرفی کردند.»

صفار هرندی در انتقاد از برخی اظهارات حسن روحانی هم گفته «برخی می‌گویند که برجام سایه جنگ را از ایران دور کرده است که باید گفت سایه جنگ را اقتدار کشور دور کرده است.»



آرش -صیحی October 24, 2016 03:24 PM

صفار هرندی از اقتدار صحبت میکند کدام اقتدار؟ ۳۸ سال از عمر انقلاب نکبت میگذرد، هنوز هم از برگزاری یک سالگرد ریحانه جباری هراس دارید هنوز هم ازتجمع اعتراضی چندین گارگر یا معلم یا ازدیگر لایه های صنفی چنان به وحشت میافتید که بجز با ضرب داغ ودرفش وچماق وبگیر ببند چیزی بفریادتان نمیرسد اینست معنای اقتدار؟؟ چرا از عمق نفرت مردم از این حکومت جهنمی حرف نمیزنید اقتداری که با یک تهاجم ۱۰ دقیقه ای همه اش دود میشود از میان میرود خجالت بکشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: