آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 آبان ماه 1395 = 25-10 2016

آرایشگر معروف ترامپ را تهدید کرد/نظرسنجی ها

آرایشگر معروف هنرمندان آمریکایی ترامپ را تهدید کرد. «جیل هارث» تهدید کرد اگر ترامپ به دنبال طرح شکایت از زنانی باشد که او را به آزار جنسی متهم کرده‌اند، وی نیز همین کار را خواهد کرد.

به گزارش گاردین؛ "جیل هارث،" آرایشگر معروف هنرمندان آمریکایی، نخستین زنی بود که پرده از سوءاستفاده جنسی "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برداشت.

جیل هارث درباره اظهارات ترامپ که گفته بود وقتی رئیس جمهور شود از تمام زنانی که وی را به فساد اخلاقی متهم کرده‌اند شکایت خواهد کرد، اظهار داشت: اگر ترامپ از من شکایت کند، من نیز شکایتی رسمی علیه او مطرح خواهم کرد. من از او بابت ضربات روحی و خسارات مالی که به من زده است شکایت خواهم کرد.

جیل هارث فاش کرد ترامپ تلاش کرده بود در سال 1993 به او تجاوز کند. او در گفت‌وگو با روزنامه گاردین گفت این حادثه در جریان دیدار او از قصر ترامپ در ژانویه آن سال روی داده است.

ترامپ، جیل هارث و دیگر زنانی که وی را به آزار جنسی متهم کرده بودند را "دروغگو" معرفی و تمام اتهامات را تکذیب کرد.


جدیدترین نظرسنجی انجام شده

براساس جدیدترین نظرسنجی انجام شده، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در فاصله تنها دو هفته مانده تا برگزاری انتخابات، 5 درصد از دونالد ترامپ جلوتر است.

طبق نظرسنجی سی‌ان‌ان، کلینتون در میان رای‌دهندگان احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از یک حمایت 49 درصدی برخوردار است؛ در حالیکه این رقم در مورد ترامپ 44 درصد است. دو نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری امسال یعنی «گری جانسن» از حزب لیبرترین و «جیل استاین» از حزب سبز نیز در این نظرسنجی به ترتیب 3 و 2 درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

همچنین نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد کلینتون و ترامپ پس از 3 مناظره انتخاباتی تاحدودی توانسته‌اند جایگاه خود را در میان توده‌های مختلف ارتقا دهند. بر اساس این نظرسنجی، نامزد دموکرات‌ها پس از مناظره‌های انتخاباتی از محبوبیت بیشتری در میان رای‌دهندگان جوان و شهروندان غیرسفیدپوست برخوردار شده و رقیب جمهوری‌خواه او نیز پایگاه خود را در میان سفیدپوستان فاقد تحصیلات دانشگاهی که بخش عمده‌ای از طرفداران او را تشکیل می‌دهند، تقویت کرده است.

بر اساس نتایج نظرسنجی سی‌ان‌ان، اختلاف کلینتون و ترامپ بیش از همه در میان رای‌دهندگان زن مشهود است. در این نظرسنجی، 53 درصد پرسش‌شوندگان زن اعلام کردند که در انتخابات آتی به نامزد دموکرات‌ها رای خواهند داد؛ در حالیکه نامزد جمهوری‌خواهان با 12 درصد اختلاف نسبت به او تنها توانست از حمایت 41 درصد زنان برخوردار شود. در مقابل، طبق این نظرسنجی، در میان رای‌دهندگان مرد، رقابت این دو نامزد انتخاباتی 48 درصد به 45 درصد به نفع ترامپ است.

بر اساس این نظرسنجی،‌ در میان گروه‌های سنی مختلف نیز کلینتون برتری محسوسی نسبت به ترامپ دارد. تنها گروه سنی که در آن نامزد دموکرات‌ها عقب‌تر از نامزد جمهوری‌خواهان است، گروه سنی 50 تا 64 سال است که حمایت از ترامپ در میان آنها 4 درصد بیشتر از کلینتون است.

علاوه بر سی‌ان‌ان، روزنامه «بیزنس اینوستور دیلی» (IBD) نیز روز گذشته (دوشنبه) اقدام به انتشار آخرین نظرسنجی ملی خود درباره انتخابات آمریکا کرد که در آن، حمایت از کلینتون و ترامپ تقریباً برابر است.

در نظرسنجی این روزنامه، نامزد دموکرات‌ها توانست از حمایت 41.2 درصد پرسش‌شوندگان برخوردار شود و ترامپ نیز تنها با 0.1 درصد اختلاف، آرای 41.1 درصد پرسش‌شوندگان را به خود اختصاص داد. در این نظرسنجی، نامزدهای انتخاباتی حزب لیبرترین و حزب سبز نیز به ترتیب 8 و 3.7 درصد آرا را از آن خود کردند.

جالب آنکه در نظرسنجی «بیزنس اینوستور دیلی»، زمانیکه از پرسش‌شوندگان سوال شد تنها از بین کلینتون و ترامپ یک نفر را به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب کنند، ترامپ 42.3 و کلینتون 42 درصد آرا را به خود اختصاص دادند. این نخستین بار است که نامزد جمهوری‌خواهان در یک نظرسنجی رسمی بالاتر از رقیب دموکرات خود قرار می‌گیرد.

در حالیکه ترامپ توانسته است در نظرسنجی سی‌ان‌ان اختلاف خود با کلینتون را به 4 درصد کاهش داده و در نظرسنجی «بیزنس اینوستور دیلی» نیز از رقیب دموکرات خود پیشی بگیرد، شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» روز گذشته در جدیدترین نظرسنجی خود اعلام کرد کلینتون با اختلاف 12 درصد از رقیب جمهوری‌خواه خود جلوتر است. در این نظرسنجی، میزان حمایت از کلینتون و ترامپ به ترتیب 50 و 38 درصد اعلام شد.



arzhang October 25, 2016 02:48 PM

یکی از معروف بودن ترامپ همین زجر دادن مردم در دادگاه هست چه آنهایی که از دستش شکایت کردن چه انسانهای که ایشان از دستش شکایت کرده و خیلی از پولهاش را خرج وکیل های گران قیمت کرده که هر طوری شده حکم دادگاه را به نفع ترامپ بگیرند یا دادگاه را انقدر طولانی کنند که طرف از خرج دادگاه یا ورشکست مالی بشه یا پشیمان و به شگر خوردن

گزارش یا اعتراض به این نظر


kharchang October 25, 2016 10:10 PM

جالبه که همه بعد از ۱۰-۲۰ سال یکدفعه یادشون افتاده که ترامپ بهشون تجاوز کرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


اتوسا October 26, 2016 12:54 AM

نه كه كلينتون وكيل خيلي راستگو و پاكي هست خانم هيلاري وقاحت شديدي دارند و اصلا محبوب نيستند اينها نظر سازيه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush October 26, 2016 01:17 AM

اقا يا خانم خرچنگ ،،مطمن باش همه سازماندهى شده است ،،كارى ميكنند كه كسى مستقل نيايد براى رييس جمهورى ،بايد وابسته به شركتهاى نفتى يا كارخانه هاى أسلحه سازى يا قاچاقچى هاى انسان و مواد مخدر بلاخره وابسته باشد و نوكر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: