آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 آبان ماه 1395 = 25-10 2016

ایران/فوتبال؛ احتمال صدور حکم جلب برای مدیران

ایسنا: یکی از کارمندان سابق فدراسیون فوتبال از صدور حکم جلب برای سه تن از مدیران این فدراسیون خبر داد. او پیگیر شکایتی است که برای بازگشت به کار انجام داده و منجر به صدور حکم علیه مدیران فدراسیون شده است.

سعید نحوی به گفته‌ی خودش ۲۴ سال کارمند فدراسیون فوتبال بوده تا اینکه اخراج می‌شود. او در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره اظهار کرد: چون در یک جلسه نسبت به دروغ‌هایی که اسدی گفت اعتراض کردم من را اخراج کردند، ولی حالا از دایره اجرای احکام دادگاه، حکم بازگشت به کار گرفته‌ام و تاج هم نامه این کار را صادر کرده ولی آقای اسدی مانع اجرای حکم می‌شود.

او ادامه داد: اکنون پرونده بازنشسته‌های فدراسیون مطرح شده در حالی که از فهرست ۴۲ نفری که نباید حقوق بگیرند، به ۵ نفر از نورچشمی‌ها حقوق داده می‌شود. برخی‌ها هم در فدراسیون چند نفر از دوستان‌شان را استخدام کرده‌اند و ماهی ۳.۵ میلیون تومان به آن‌ها حقوق می‌دهند. فردی به نام "م.ش" در بخش تشریفات و "ن.و" به عنوان مشاور دبیرکل استخدام شده‌اند. اصلا پستی به اسم مشاور دبیرکل در چارت فدراسیون معنی ندارد.

نحوی ادامه داد: روز یک‌شنبه با مامور دادگاه به فدراسیون فوتبال رفتم تا حکم بازگشت به کارم اجرا شود اما از آن جلوگیری کردند. مامور اجرای حکم هم نوشت که چه اتفاقی افتاده تا احتمالا حکم جلب برای اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، کفاشیان به عنوان نایب رییس و رضایی‌فر به عنوان مسوول امور اداری فدراسیون به دلیل جلوگیری از اجرای حکم صادر شود.

او هم‌چنین گفت: در فدراسیون به ۵ نفر از فهرست ۴۲ بازنشسته برخلاف قانون، حقوق می‌دهند. البته گفته‌اند که فدراسیون می‌خواهد برای نورچشمی‌هایش مجوز ادامه فعالیت هم بگیرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: