آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 4 آبان ماه 1395 = 25-10 2016

نحسی خامنه ای گریبان مادورو را گرفت!

نمایندگان پارلمان ونزوئلا طرح پیگرد قضایی رئیس جمهور این کشور را تصویب کردند. نیکلاس مادورو که شاگرد و دست پرورده هوگو چاوز بشمار می رود، چند روز پیش در تهران با خامنه ای دیدار کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ پارلمان ونزوئلا که تحت کنترل مخالفان راستگرای میانه رو قرار دارد روز سه شنبه طرح آغاز روند قضایی علیه نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور را تصویب کرد.

به گفته منابع اپوزیسیون ونزوئلا، نمایندگان پارلمان آغاز روند قضایی ضد مادورو را به منظور رسیدگی به مسئولیت کیفری و سیاسی او تصویب کردند.

در پی این اقدام، رئیس جمهور ونزوئلا مخالفان خود را به کودتای پارلمانی متهم کرد.



arzhang October 26, 2016 09:38 AM

زمان خمینی هیج رهبر کشور دنیا به ایران نیامد چون خمینی را یک تروریست آدمگش داعشی میشناختن بر عکس آخوندا که خمینی را یک انقلابی آزادخواه و فیلسوف دلسوز و هزارن صفت خوب بهش میدهند بعد از مرگ خمینی اولین رهبر دنیا که به ایران آمد نخست وزیر رومانیا نیکلای چائوشسکو و خانمش بود که رفت سر قبر خمینی ولی روز بعدش که برگشت رومانی مردم قیام کردن خودش و خانمش را کشتند میگند تاریخ تکرار میشه که نیکلاس مادورو امده ایران برای گرفتن پول در مقابل ضد آمریکایی بودنش که اول بردنش سر قبر خمینی که حالا همان نحسی که نیکلای چائوشسکو گرفتار شد یقه نیکلاس مادورو را هم گرفته

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: