آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 5 آبان ماه 1395 = 26-10 2016

فضولی در زندگی مردم؛ آمر به معروف ادب شد

یک جانباز اخیرا در یک اداره دولتی در جیرفت، پس از امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شده است. پدر فرد ضارب در دفاع از حمله به جانباز آمر به معروف گفته این جانباز باید ادب میشده است.

به گزارش الف، رییس هیات احیای امر به معروف شهرستان جیرفت در این خصوص گفت: جانبازی که پیگیر کار یک موضوعی در اداره ای بوده است تذکر لسانی به شخصی می دهد که مشکل بدحجابی داشته است که یک شخصی از پشت سر ایشان شروع به لگد زدن و فحاشی به وی می کند و به وی می گوید که هر چی بود را خانواده شهدا بردند و خوردند و...

پدر ضارب که عضو شورای شهر شهرستان جیرفت هم هست ضمن دفاع از مشت و لگد فرزند خود در این خصوص گفته است که فرزند من وی را این جانباز را ادب کرده است؛ کسی که بی ادبی کند باید کتک بخورد که همه به خاطر این موضوع نگران هستند.

از سوی دیگر، طبق شواهد نیز فرد ضارب هم اکنون متواری است که دو تابعیتی هم می باشد.

جانباز آمر به معروف بعد از ضرب و شتم راهی بیمارستان می شود. اما نکته آزار دهنده اینجاست که ضارب به او در حین حمله می گفته که جانبازان و رزمندگان همه چیز مملکت را خورده و برده اند.

جانباز محمدی در این خصوص گفته است: تنها چیزی که در زندگی دنیا دارم تک فرزندی است که او را تقدیم اهل بیت کردم و هم اکنون جزو مدافعین حرم اهل بیت (ع) در سوریه است. پسرم بارها با حاج قاسم سلیمانی صحبت کرده اما ایشان قبول نمی کردند که وی به سوریه اعزام بشود.




kharchang October 26, 2016 04:45 PM

من نمیفهمم مگه شهید شدن آرزوی اینا نیست ؟؟؟ الان در سوریه بهترین امکان هست که اینا به آرزوشون برسن چرا معطل میکنن؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: