آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 آبان ماه 1395 = 27-10 2016

تازه ترین جنایت متحدان کودک کش خامنه ای

سازمان يونيسف (صندوق کودکان سازمان ملل) تاييد كرد كه بر اثر بمباران هوایی هواپیماهای روسیه به یک مدرسه در شهرك «هاس» در حومه شهر ادلب سوریه 35 غیرنظامی از جمله 22 کودک در یک مدرسه کشته شدند.

استیون اوبراین معاون دبیرکل سازمان ملل‌ در امور انسان‌دوستانه و هماهنگ‌کننده امدادرسانی در وضعیتهای اضطراری در این باره گفت: آنچه در حلب اتفاق می‌افتد یک قتل‌عام است. حلب در خطر نابودی است و به یک کشتارگاه تبدیل شده است.

وی که در نشست شورای امنیت در مورد حلب، گزارش می‌داد گفت: حلب به‌ویژه بخش شرقی آن به یک کشتارگاه تبدیل شده است و در این منطقه طی دو ماه گذشته بیش از چهارصد نفر کشته و بیش از دو هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

این مقام سازمان ملل افزود: روسیه و رژیم سوریه هدف قرار دادن بیمارستانها را ادامه می‌ دهند. پیام آنها به غیرنظامیان شرق حلب روشن است و به تعبیر وی یا مرگ و یا ترک این شهر می‌باشد.

وی گفت: از عدم توانایی شورای امنیت برای انجام اقدامات لازم در متوقف کردن جنگ و رنج مردم بسیار ناراحت است. در حالی که نگرانی از گرسنگی و نبود غذا بیداد می‌کند غیرنظامیان توسط نیروهای سوری و روسی بمباران می‌شوند و اگر از این بمباران‌ها جان به در ببرند فردا از گرسنگی می‌میرند. حلب یک منطقه کشتار شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: